5000 geregistreerde forummers!!!!

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Beste forummers,

5 duizend geregistreerde mede forummers, dat is echt een prachtige mijlpaal in ons almaar groeiend forum. Namens allen, aan iedereen die daar een bijdrage aan geleverd heeft: hartelijk dank!!!!

jaap
 

roald

Actieve deelnemer
29 feb 2012
492
0
Applausje voor onszelf en voor Jaap! :D
Ik lees dit forum altijd met veel plezier, en heb er al heel veel van opgestoken.
Bedankt allemaal!
 

Barneveld

Actieve deelnemer
10 jan 2013
68
0
whuuuhuuwwwww!!!!!!! leuk zeg......moet ook zeggen dat ik het hier een leuk sfeertje vind, behulpzame lui, prachtige projecten en een hoop kennis :)
 

Barneveld

Actieve deelnemer
10 jan 2013
68
0
das op zich het probleem niet zo.....zolang dat heugelijke feit maar niet op 1 dag plaatsvindt ;-)
 

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.440
536
Bedankt Jaap,

dat je deze community mogelijk hebt gemaakt. En voor alle moeite om de site te onderhouden.
Duizenden mensen ( 5 dus) voelen zich hier thuis en zijn blij bij het vinden van antwoorden op hun vragen, en dankbaar voor de kennis die hier verzameld wordt.
Als houtbewerker, professioneel of amateur, kun je gewoon niet meer om dit forum heen.

heel hartelijk dank , Jaap

groeten
Ornament
 
A

Athanor

Guest
Proficiat Jaap, het toont maar weer aan dat je een vooruitziende blik hebt gehad wat de behoefte van houtbewerkers betreft! Ook de aanpassingen van het forum werken goed uit, lijkt me zo. En als ik de reacties lees, zien we regelmatig dat mensen dit een vriendelijk en behulpzaam forum vinden; daaruit concludeer ik dat onze inspanningen om hier in positieve dialogen ervaringen te willen uitwisselen goed uitwerken. Alle redenen om gezamenlijk gemotiveerd verder te gaan!

Bij deze de felicitaties voor alle deelnemers!

Fons
 

WR1944

Oud hout
Gefeliciteerd Jaap. Dat is leuk thuis komen. Zoals al door anderen gezegd heerst er een gemoedelijke sfeer op het forum. Het lijkt er op dat met je handen werken een positieve invloed heeft op je gemoedstoestand. Maar door op een soepele doch strikte manier te modereren wordt wel het kader geschapen waarbinnen alles z'n loop heeft. Er is veel kennis aanwezig en dat beperkt zich niet tot houtbewerken alleen. Er zijn veel mensen van diverse pluimage vertegenwoordigd, van scheepsbouwers tot holonderzoekers en alles wat daar tussen in zit. Getuige de hier en daar lichtelijk off-topic reacties zijn houtbewerkers ook geen zuurpruimen waarbij de humorklier operatief verwijderd is.
Ik neem wel dat het 5000ste lid levenslang een gratis abonnement op dit forum heeft gekregen.
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Jaap ook van mij van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal. Zoals reeds gezegd: het is een "beschaafd" forum!!!
5000 houtbewerkers met een eigen forum. Duizenden prachtige werkstukken per jaar. Stel je voor dat daar een webwinkel voor was.................
vr.gr. Jan Pranger.
www.arstorno.nl
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Inderdaad Wim, wanneer de groei zich ontwikkelt volgens het natuurlijk stramien van de Fibonacci (hij leefde omstreeks 1200) reeks - 0-1-1-2-3-5-8-13-21-34-55 enzovoort, dan zijn we rap bij die 10.000 leden.
vr.gr. Jan Pranger.
www.arstorno.nl
 

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.440
536
En gaan die allemaal naar Zwolle komen? :D

Ik kan me eigenlijk moeilijk inbeelden hoe groot de fysieke massa van 5000 leden is; moet in ieder geval een stevige processie zijn .. naar Zwolle. Hééééel lange stoet. Hopen dat de vloer het houdt...

groeten
Ornament
 

massis

Actieve deelnemer
4 mei 2012
657
49
Bilzen, BE
Mooie mijlpaal heren houtbewerkers!

Als IT-er en collega forumbeheerder (een ander forum dus) vraag ik me dan wel meteen af: wat is de hoeveelheid leden die 0 berichten hebben, en leden die niet alleen 0 berichten hebben, maar er na hun registratie nooit meer geweest zijn. Kort gezegd: de verhouding actieve leden vs dode registraties?
 

klaas0639

Post veel
4 okt 2012
2.319
191
Gem. Winsum (Groningen)
Geweldig forum!!!
Oh zeker het overgrote deel van de 5000 ingeschrevenen is ws passief, maar dit forum dankt zijn kwaliteit aan het niveau van de actieve leden en aan de sfeer. Desalniettemin is het natuurlijk ook heel fijn dat het forum groeit en vernieuwt

met groet,
Klaas
 

massis

Actieve deelnemer
4 mei 2012
657
49
Bilzen, BE
Geweldig forum!!!
Oh zeker het overgrote deel van de 5000 ingeschrevenen is ws passief, maar dit forum dankt zijn kwaliteit aan het niveau van de actieve leden en aan de sfeer. Desalniettemin is het natuurlijk ook heel fijn dat het forum groeit en vernieuwt

met groet,
Klaas

Helemaal mee eens uiteraard :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.