Mooie inca lintzaag

wupsie

Post veel
9 sep 2011
794
2
Groningen
Morgen gs ik een inca lintzaag halen , pluk zo de laatste verdroogde euro biljetten uit de geldboom :)
Maak morgen wel wat plaatjes als hij in zijn nieuwe natuurlijke habitat staat :)
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.280
146
Enkhuizen
ze vroeg 75 euro en die wilde ik per direct aan haar overmaken. Maar toen ging een of andere onverlaat (????) er erg overheen bieden.
Dat was jij dus blijkbaar.
Veel succes er mee, het zijn prima machines en alle onderdelen zijn nog verkrijgbaar.
 

wupsie

Post veel
9 sep 2011
794
2
Groningen
Ja, was de deal met haar al rond dan??
Dat zou ik erg vervelend vinden.
Nadat ik haar had gemaild, ging ze akkoord met mijn bod, luttelle minuten later ging iemand over mijn bod heen, contact over gehad, en dat was geen probleem we hadden immers een afspraak :)
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.280
146
Enkhuizen
nee hoor, was nog niet rond. Ik had 65 geboden. Ze mailde terug dat ze 75 vroeg. Nadat ik gemaild had dit over te willen maken was het radiostilte.
No hard feelings hoor. Handel is handel en ik wens je heel veel plezier er mee.
 

wupsie

Post veel
9 sep 2011
794
2
Groningen
Ben net thuis na een lange dag en 400km op de tellert.
Bekaf, inca leg nog in de voiture, noorderzon festival, dus parkeren in de straat kon ik even vergeten :(.
Morgen meer info met ploaties en zo :)
 
Laatst bewerkt:

wupsie

Post veel
9 sep 2011
794
2
Groningen
@ O Peatey: waarom heb je destijds je inca lintzaag weer verkocht kerel???
@ Maarten S: heb net, eigenwijs als ik was, de stekker ingeplug en de machine gestart, gevolg: zaag loopt van de wielen.
Hij leg nu uit elkaar, alles even goed reinigen, helaas is de stofkap van de bovenste kogellager tbv zaaggeleider weg, en loopt deze nog al stroef, denk dat ik beide lagers preventief ga vervangen, gelukkig komt mn schoonpa zo, dat is een werktuigbouwkundige in hart en nieren, maar even vragen of hij een poelietrekkertje mee kan nemen.

Zal ik dan toch een poging doen om wat foto's te plaatsen?

Later meer :)
 

wupsie

Post veel
9 sep 2011
794
2
Groningen
Hij zaagt als een dolle!!!
Als test een stukkie beli gezaagt, en dat geeft een mooie schone rechte zaagsnede.
Jeeey!!!
Heb met mn eigenwijze kop wel weer aan de instellingen zitten kloten, dus de parallel geleider behoeft nu wat aandacht :)
Dit is toch wel een van mijn betere marktplaats aankopen van het afgelopen jaar :)
 

David80

Actieve deelnemer
25 nov 2009
461
1
Mooi mooi. Ook fijn zo'n hoge zijgeleider erbij, die was ik nog niet tegengekomen.

P.S. het dopje onder het zaaglint zou je eigenlijk ook even nieuwe voor kunnen maken, die moet in hetzelfde vlak als de tafel te liggen.
 

handig18

Oud hout
17 feb 2013
2.917
846
Oss
Mooie lintzaag!
Heb hier ook een tijdje naar gezocht, maar uiteindelijk de makita gekocht.
 

wupsie

Post veel
9 sep 2011
794
2
Groningen
Naar de makita heb ik ook gekeken, maar helaas: geen makita centjes in huize wupsie.
Nu maar even naar wewewee punt stoerezagen. kom, om een mooie selectie lintzagen aan te schaffen.
Denk dat de rubberwielen op termijn vervangen moeten worden, deze vertonen wat haarschuurtjes, is het nog een idee het rubber met het e.o.a. in te smeren om uitdroging te voorkomen??
Schoensmeer oid???
 
Laatst bewerkt:

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.280
146
Enkhuizen
@wupsie:
@ O Peatey: waarom heb je destijds je inca lintzaag weer verkocht kerel???
Ik had er destijds 2 staan, een voor eigen gebruik en een voor de verkoop Af en toe koop ik een Inca machine, reviseer een en ander en verkoop 'm weer. Ik ben werkeloos en probeer zo soms iets bij te schnabbelen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.