Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 12 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 116

Onderwerp: Mooie inca lintzaag

Mooie inca lintzaag

Morgen gs ik een inca lintzaag halen , pluk zo de laatste verdroogde euro biljetten uit de geldboom
    Maak morgen wel wat plaatjes als hij in zijn nieuwe natuurlijke habitat staat
    Houterig mannekke

goed zo! ga je veel plezier aan beleven

is 't die uit Wormerveer van Laura?
    Groet,
    Pieter

www.houtdraaien.com

Klopt als een bus: hoezo??
    Houterig mannekke

ze vroeg 75 euro en die wilde ik per direct aan haar overmaken. Maar toen ging een of andere onverlaat (????) er erg overheen bieden.
    Dat was jij dus blijkbaar.
    Veel succes er mee, het zijn prima machines en alle onderdelen zijn nog verkrijgbaar.
    Groet,
    Pieter

www.houtdraaien.com

Ja, was de deal met haar al rond dan??
    Dat zou ik erg vervelend vinden.
    Nadat ik haar had gemaild, ging ze akkoord met mijn bod, luttelle minuten later ging iemand over mijn bod heen, contact over gehad, en dat was geen probleem we hadden immers een afspraak
    Houterig mannekke

nee hoor, was nog niet rond. Ik had 65 geboden. Ze mailde terug dat ze 75 vroeg. Nadat ik gemaild had dit over te willen maken was het radiostilte.
    No hard feelings hoor. Handel is handel en ik wens je heel veel plezier er mee.
    Groet,
    Pieter

www.houtdraaien.com

Ben net thuis na een lange dag en 400km op de tellert.
    Bekaf, inca leg nog in de voiture, noorderzon festival, dus parkeren in de straat kon ik even vergeten .
    Morgen meer info met ploaties en zo
    Laatst gewijzigd door wupsie; 17-08-13 om 12:39.
    Houterig mannekke

gefeliciteerd met je aankoop! veel plezier en veilige zaagmeters gewenst.foto's wordt misschien wat lastig hier http://www.woodworking.nl/showthread...aaag-lukt-niet-(

@ O Peatey: waarom heb je destijds je inca lintzaag weer verkocht kerel???
    @ Maarten S: heb net, eigenwijs als ik was, de stekker ingeplug en de machine gestart, gevolg: zaag loopt van de wielen.
    Hij leg nu uit elkaar, alles even goed reinigen, helaas is de stofkap van de bovenste kogellager tbv zaaggeleider weg, en loopt deze nog al stroef, denk dat ik beide lagers preventief ga vervangen, gelukkig komt mn schoonpa zo, dat is een werktuigbouwkundige in hart en nieren, maar even vragen of hij een poelietrekkertje mee kan nemen.

Zal ik dan toch een poging doen om wat foto's te plaatsen?

Later meer
    Houterig mannekke

Forum Rechten