Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 6 van de 6

GEZOCHT: Oneway Talon Chuck

Onder het motto wie niet waagt, niet wint:

Is er iemand die een Oneway Talon Chuck heeft die hij/zij evt wil verkopen?

Ik zoek er eentje, liefst met een adaptor voor 1"x8, maar M33 kan ook wel (dan zoek ik nog een adaptor voor ertussen)
    Er mogen gerust extra accessoires bijzitten, maar dat is zeker geen vereiste.

Moest je iets vergelijkbaars hebben qua grootte en kwaliteit, mag je dat uiteraard ook steeds aanbieden

groet,
    Sam

p.s.: Ik kan het ding ook nieuw kopen, maar als dat niet moet: graag. Tot nu toe duidt mijn internetzoektocht Baptist of Dictum als goedkoopste optie aan. Moest je nog een betere aanbieder weten: let me know please
    Laatst gewijzigd door SamPonette; 08-08-13 om 23:06.

zou ik om een kleine gunst mogen vragen?

Dat alle houtdraaiers misschien even willen melden of ze iets hebben liggen of iets weten liggen bij een ander? Dan weet ik sneller of ik alsnog een nieuwe moet bestellen.

Mijn eerste serie auto's is uitverkocht en ik zou de nieuwe methode om wielen te maken willen testen en aan reeks 2 beginnen

Hallo,

Ik heb hier niet wat over.

Is er een reden dat jij speciaal deze wil hebben?
    Ik gebruik de HBM CK 3.5-4K € 149 en ben hier wel tevreden over, heb alleen de achterkant dicht gemaakt i.v.m. stof.

gr. Gert

Ik heb ook dezelfde HBM. Prima chuck die doet wat hij moet doen. In elk geval een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding.
    Groet,
    Pieter

www.houtdraaien.com

ik heb niet speciaal een reden dat ik deze wil, anders dan dat alle draaiers op het forum hierover te spreken zijn.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Het grote voordeel van de Talon-chuck is dat de bekken niet exact rond zijn maar per klauw 2 aangrijppunten heeft waardoor je erg variabel in diameter bent. Tussen de 41 en 73 mm intern en tussen 51 en 89 mm extern zit je altijd muurvast en een vierkant stuk hout inspannen is ook geen probleem. Ik heb zowel de Talon als de HBM en de HBM gebruik ik eigenlijk alleen nog met jumbo klauwen om de achterkant van schalen af te werken.

Groeten,
    Patrick

Forum Rechten