Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Stop-motion van plank tot tuinstoel

Mooi in beeld gebracht: van plank tot tuinstoel.
    http://www.youtube.com/watch?v=p7l3_THa-Yk

Senior Member
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Jeroentje

Mooi om te zien.
    wel een beetje vreemd hoe de planken maar over de halve breedte vlak geschaafd worden, zal wel aan mij liggen

Met dat doe-het-zelfhout gaat natuurlijk wel de lol ervan af Erg leuk filpje, mooi gemaakt ook.

Wow, gaaf gemaakt

oud hout
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Leuk filmpje. Het voor de helft schaven lijkt inderdaad wat raar.

@Jeroen, waarom dat filpje over het draaien van een schaal? Niet echt relevant lijkt me
    Met vriendelijke groet,
    Joris

De schaal is van dezelfde "auteur". Er zweeft ook nog een filmpje op youtube rond waar je ziet hoe de man het filmpje over de stoel heeft gemaakt, dat is zeker zo boeiend. De technische uitvoering van de stoel zelf is kl**** vind ik, jammer van het materiaal.

Mvg,

André

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tuoh Bekijk Berichten
    De schaal is van dezelfde "auteur". Er zweeft ook nog een filmpje op youtube rond waar je ziet hoe de man het filmpje over de stoel heeft gemaakt, dat is zeker zo boeiend. De technische uitvoering van de stoel zelf is kl**** vind ik, jammer van het materiaal.

Mvg,

André
    Of gewoon te lelijk... ga dan met klei spelen en maak er een verhaaltje van

De potlood strepen staan er nog op, onder de lak.

Ach kom hij gebruikt in zekere zin nat brandhout, aangezien het om zelfgezaagde planken gaat van gekregen boomstronken. En het is eigen ontwerp, dus +5 voor de creativiteit.
    In ander nieuws: Shannon Rogers gebruikt nu Sapele voor zijn draaibank.

Forum Rechten