Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 19

waardeloze multiplex

Vanmiddag eens begonnen om een hor te maken die ook hond proef is, want heb verschillende gehad en elke sneuvelt hij door dat mij jachthond denkt dat de tuin ook zijn jacht gebied is.

dus op naar de winkel (bewust geen praxis of gamma want die kunnen nooit zo smal zagen die stroken kan zagen) de afmetingen waren 2,10 meter bij 2 cm breed en dikte van 1,8

en thuis gekomen wil ik de op de werkbank leggen en de breken gewoon spontaan door en als ik dan de structuur bekijkt schieten mij de tranen in de ogen, en maar niet verteld van de tal van vloek woorden.

dus volgende week naar echte houthandel

hans

tsja.... het heet niet voor niets PLAAT materiaal... dat is niet bedoeld om stroken van 2 cm van te zagen, dat heeft geen houvast. Waarom pak je geen massief hout?
    . . . Als er 1 gereedschap over de dam is staat zo je werkplaats vol . . .

Almere heeft niet echt een echte houthandel, of had wat stroken hard hout moeten kopen

MMM Almere, Zwolle lijkt me prima te doen

hopelijk komt er voor mij snel een tijd aan dat ik weer mag autorijden en mij hobby mag oppakken en dat ik gewoon weer het e.e.a. aan hout op voorraad heb liggen als je gewoon een simpel klusje wil doen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hansalmere Bekijk Berichten
    Almere heeft niet echt een echte houthandel, of had wat stroken hard hout moeten kopen
    Dat weet ik niet (nooit zo naar gezocht), maar Nijhof is erg dichtbij...

ik weet niet of dat het het hout ook zo is...maar ik vind de Nijhof buitensporig duur.

en Baarn?....dan zou ik vanuit Almere toch echt voor Zwolle kiezen

@Hans....check je persoonlijke berichten ff

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hansalmere Bekijk Berichten
    hopelijk komt er voor mij snel een tijd aan dat ik weer mag autorijden en mij hobby mag oppakken en dat ik gewoon weer het e.e.a. aan hout op voorraad heb liggen als je gewoon een simpel klusje wil doen.
    Is er niemand in de buurt die hout bezorgd?

Rick doet dat toch? verzenden

Forum Rechten