Gebruiksaanwijzing Metabo ADH 1630

chrisvanaar

Actieve deelnemer
5 nov 2011
198
88
Laatst heb ik een mooie Metabo ADH 1630 vlak-vandiktebank kunnen kopen. Nu ben ik hem aan het schoonmaken en nakijken en wil ik de beitels vervangen. Er zit een stuk aluminium U-profiel bij waarschijnlijk als beitelstel-hulpstuk, maar ik zie niet hoe dat moet werken en er zit geen gebruiksaanwijzing bij.
Wie heeft er een gebruiksaanwijzing van Metabo ADH 1630 vlak-vandiktebank en wil me een kopie sturen tegen kostenvergoeding?
Of kan iemand me iets vertellen over het beitelstellen en onderhoud van zo'n machine?

Bvd en de groeten, Chris
 

roald

Actieve deelnemer
29 feb 2012
492
0
Niet de gebruiksaanwijzing, maar je vindt wel de onderdelentekeningen bij Kruis.
Misschien kun je hier wat uit opmaken.
 

chrisvanaar

Actieve deelnemer
5 nov 2011
198
88
Bedankt voor de reacties, heb intussen van Ger de hele gebruiksaanwijzing gekregen!

Chris
 

Vin_d

Actieve deelnemer
22 apr 2013
132
0
Wingene
Heeft u inmiddels gevonden hoe het aluminium stuk te gebruiken? Als dit stuk het profiel heeft als een ster met 3 benen (ik denk dat dit het profiel zal zijn tenminste) kan ik wel een foto nemen hoe te gebruiken.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.