Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12
    Senior Member
    Ingeschreven
    Dec 2012

mobiele stofafzuiging

mobiele stofafzuiing met 2 zakken, merk Harry, 2300 m3/h, 220/380V,3 zuigmonden; 20, 15 en 12 cm en extra verloopstukken, verschillende slangen en diameters, reserve stofzakken, brede zuigmond voor vloerreinigingP1020600.jpgP1020601.jpgP1020602.jpg pas aangekocht voor 750€, maar kan ze niet plaatsen omdat ze te hoog is.

kan je ze niet gewoon wat inkorten? hoeveel scheelt het?

mij lijkt het dat je die filters bovenop wel nog kan inkorten

je moet dan wel rekening houden met hoeveel m3 lucht hij verplaats anders scheuren de zakken of de filters misschien

Senior Member
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Had ik ook al gedacht, maar dan is het inkorten tot meer dan de halve hoogte en dan verlies je teveel debiet.
    Heb al gedacht om hem buiten te plaatsen, maar dan verlies ik teveel plaats van mijn houtopslag én moet er ook nog een hoger dak enz. enz.
    Spijtig, want het is een mooie installatie.

Hoe hoog is de installatie?

Senior Member
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Precies heb ik het niet gemeten maar dit om en bij de 3m hoog zijn.
    Als je het exact wil weten haal ik hem morgen voor je buiten.

3 meter past helaas bij mij ook niet.

zou de machine ook kunnen werken op zijn kant? liggend dus..

of onder 45°?

of maak een put waarin het ding kan staan? Het lijkt me idd zonde om weer weg te moeten doen

Je kan bij hbm machines twee filters kopen van rond 500. Deze zijn goed voor 2 kub per stuk en ze zijn zo uit het hoofd 700 mm hoog.Dan past de afzuiging binnen en de filtratie is ook nog beter dan bij die zakken.

Forum Rechten