Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 45

Work in progress: miniatuurtje in pokhout

image.jpg

De eerste in pokhout. Erg fijn om in te werken. De afwerkfase kan nu beginnen, wat vermoedelijk een lange fase gaat worden...

Het beeldje is 3cm hoog en gebaseerd op een plaatje dat ik op het internet vond. Het meeste werk is gedaan met een 6mm beitel van Sorby en een mesje van veritas.

Zijn er toevallig meer mensen bezig met dit soort werk? Altijd leuk om ervaringen/inzichten uit te wisselen.

Wauw! heel gaaf gedaan. Ik zou zeggen waag je aan Klauwen onder een tafelpoot!

Bram

Heel mooi gedaan.

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    Wow....kan ik die binnenkort ook "live" zien ?
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Hey Rick,
    Misschien kom ik 1 sep ook even langs.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Respect!
    Hoeveel uurtjes heeft dit werkje je gekost?

Yoek, ik zou het eens op moeten meten, maar het zijn er heel veel. Ik werk er in de avond-uren aan, meestal terwijl ik een filmpje kijk. En ik kijk niet zo veel films, dus met deze ben ik al minstens een half jaar bezig. :-s

Heel gaaf werk Meron. Maakt niet uit dat je lang bezig bent geweest, het resultaat mag er wezen. En als je meer ervaring krijgt maak je ieder werkstuk sneller. Straks maak je in een dag zon ding.

Pokhout is wel gaaf spul maar het lijkt me erg hard en broos voor snijwerk.. Kan je niet beter met linde of perenhout werken of evt. Teak?

wat een priegelwerk, ben benieuwd naar het resultaat, ziet er nu al leuk uit.
    GROETJES MOOTJE

Knap gemaakt en nog knapper dat je het onder een film kijken doet. Ik zou dan alle vingers al kwijt zijn geweest voor het reclame blok in een film kwam...

Forum Rechten