Scheppach PL45

ImNaiki

Actieve deelnemer
21 jul 2013
97
0
Nederland
Hallo,

Ik ben nu al enige dagen opzoek naar of een invalzaag of tafelzaag. Aangezien mijn budget niet heel erg groot is( Max 150) is er niet heel veel keus.
Nu kwam ik de Scheppach PL45 tegen. Ik lees hele goede berichten over de PL55 maar ik kan nergens enige ervaringen vinden over de PL45.

De zaag is bedoelt voor meubel maken en enige accuratie is dus wel wenselijk :p.
Heeft iemand enige ervaring met de PL45?
 

ImNaiki

Actieve deelnemer
21 jul 2013
97
0
Nederland
Aangezien ik vele goede berichten had gelezen over de Scheppach CS55/PL55 heb ik toch de PL45 besteld. Deze gisteren mogen ontvangen en natuurlijk getest. Ik heb de test gedaan op een MDF plaat van 18mm, en het zag er super uit, zowel op 0 als 45 graden en dat met standard 24 tand blad. De PL45 zelf voelt heel solide aan, het is geen Festool (daar heb ik 1 dag mee mogen werken) maar het komt heel dicht in de buurt.
De liniaal is wel korter namelijk 800mm. Maar voor de prijs die ik betaald heb krijg je een hele goede apparaat voor terug.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.