Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 24

Alles in een machine op marktplaats

Even een tip voor de mensen die op zoek zijn naar een betaalbare zaag/frees/vlak/vandikte/langatboor machine.
    Deze kwam ik tegen op marktplaats, vraagprijs een schamele 750 euro.

http://link.marktplaats.nl/687918768
    Houterig mannekke

mooi, je kan er ook fietsen op monteren

intussen al 800 geboden.

Ziet er best OK uit! Is dat ook daadwerkelijk wat, zo'n "all-in-one-voor-houtbewerkers" ???
    Groeten, Ekko

"In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel..."

Nou, mooi compact, dat dan weer wel, of het een precisie machine is weet ik niet, zal de goegel masjien eens aanslingeren.
    Houterig mannekke

Houterig mannekke

Een Duitse review zegt dit:

Die Kombimaschine Multi 260 S/D, von Elektra Beckum übernimmt die Funktionen einer Tischkreissäge, eines Abrichthobels, eines Dickenhobels, einer Tischfräse sowie einer Langlochbohreinrichtung. Damit sei das Multitalent, nach Herstellerangaben, für alle in der Holzbearbeitung anfallende Arbeiten einsetzbar. Trotz der vielseitigen Anwendungsmöglichkeiten überrascht das Elekra Beckum-Produkt durch eine kompakte Bauweise. Die robuste Stahlkonstruktion setzt sich aus einem stabilen Untergestell mit aus Stahl gefertigten Tischplatten zusammen. Um das nicht zu unterschätzende Gewicht von 166 Kilogramm zu bewegen, ist die Kombimaschine mit einer Fahreinrichtung ausgestattet. Damit der Profianwender die verschiedenen Arbeiten erledigen kann, sind keine großen Umbauaktionen des Gerätes notwendig. Vielmehr sind die einzelnen Funktionen Transmissionsprinzip durch Umlegen des Keilriemens vorwählbar.

Die Multi 260 S/D des Meppener Unternehmens steht mit ihren Ausstattungsmerkmalen für eine umfassende Holzbearbeitung auf kleinstem Raum. Dem Profianwender bleibt in punkto Anwendung und Präzision kaum ein Wunsch unerfüllt.
    Wel een zwaar ding ook: 166 kg schoon aan de haak !

Bron: werkzeugforum.de
    Groeten, Ekko

"In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel..."

Als ik nog geen zaagtafel zou hebben, zou dit zeker een overweging waard zijn
    Enige zorgenkindje is de service van metabo: mijn ervaring is dat communicatie over spare parts voor de wat oudere machines niet of nauwelijks van de grond komt.
    Houterig mannekke

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wupsie Bekijk Berichten
    Als ik nog geen zaagtafel zou hebben, zou dit zeker een overweging waard zijn
    Enige zorgenkindje is de service van metabo: mijn ervaring is dat communicatie over spare parts voor de wat oudere machines niet of nauwelijks van de grond komt.
    Juist mijn ervaring is dat ze allemoeite deden om de juiste onderdelen na te leveren kreeg zelfs per fax de tekeningen zodat ik het juiste bestelnummer had

Dit vond ik op een duits forum:
    Hahahaha... we hebben dezelfde review gepost !

Vind het wel wat zo'n machine. Zal eens kijken of moeders-de-vrouw ervoor te porren is. Ik heb een streepje voor: ben de 21e jarig namelijk...
    Groeten, Ekko

Ben benieuwd of deze masjien binnenkort in je werkplaats staat :0
    Houterig mannekke

Forum Rechten