Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 16 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 152

cursus sketchup voor beginners

elke keer neem ik me voor om eens met sketchup te beginnen ook al eens een boek gekocht en op één of andere manier krijg ik het pakket niet onder de knie. Terwijl ik vrij goed kan omgaan met software waar ik nog nooit mee heb gewerkt maar dit programma lukt mij dat niet. Tweede handicap is dat mij engels bedroevend is en ik er ook geen moeite voor doe om in engels te lezen.

Dus mij vraag is zijn er niet nog een paar mensen die dit pakket willen leren kennen en kunnen we niet gezamelijk bijv een lesdag plannen en dan iemand inhuren die ons de basis vaardigheden leert.

Hans

TOP Kan ik mij al aanmelden !!!!!!

We zijn al met ze 2 nog een paar er bij en dan op zoek naar iemand die ons het kan leren

Ik heb al behoorlijk wat ervaring met Autocad, maar Sketch-up is dan toch net weer iets anders.

Na mijn tekening van de steigerbank kreeg ik van JPAJS tips om beter te tekenen. Hij heeft meer ervaring met het programma.
    Dus...als hij meeleest? Die workshop kan er komen

Groeten, Raymond

Hans ik heb ook wel belangstelling.

Sketchup kan je ook in het nederlands downloaden, mocht dat al helpen.

Ik kan prima uit de voeten met het programma, dus op zich zou ik wel eens een workshop kunnen geven voor een paar geïnteresseerden.
    Momenteel ben ik nog aan het bekijken of ik tot zwolle geraak op 1 september... misschien kunnen we zo iets regelen natuurlijk. Of anders op een andere keer.

p.s.: prima als in ik teken er complete gebouwen in uit om er daarna presentatiebeelden mee te maken.

Ben best genegen om geld er voor te betalen en bijv. Locatie te zoeken die voor iedereen beetje te doen valt.

Dus mij vraag is zijn er niet nog een paar mensen die dit pakket willen leren kennen en kunnen we niet gezamelijk bijv een lesdag plannen en dan iemand inhuren die ons de basis vaardigheden leert.
    Leuk topic ! Ik kom inmiddels een aardig eind met Sketchup, maar kan ook nog wel wat leren denk ik. Dus voor de échte beginner kan ik als hulp dienen en naar de échte prof kan ik goed luisteren en meekijken. Count me in !!!
    Groeten, Ekko

"In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel..."

Ben ik ook wel voor in..
    . . . Als er 1 gereedschap over de dam is staat zo je werkplaats vol . . .

Ik ben hierin ook wel geïnteresseerd ;-)

Forum Rechten