Even voorstellen.

Berks

Actieve deelnemer
1 okt 2012
28
0
Noord Holland
Na een lange tijd meelezen heb ik besloten om wat actiever te worden op dit forum. Ik heet Ron, ben 54 jaar en ben al vanaf mijn tienerjaren actief met houtbewerking, nooit professioneel, maar na tientallen jaren proberen en fouten maken ziet het resultaat wel steeds beter uit. Goed genoeg om meubeltjes voor familie, vrienden en collega's te kunnen maken. Mijn eigen huisje staat namelijk (te) vol met zelfgemaakte spullen.


Ook verdwijnt er wel eens een gedrocht in de houtkachel, iets degelijk in elkaar zetten lukt inmiddels wel, maar iets moois maken is moeilijker dan dat...
De commentaren/tips die er hier bij de getoonde werkstukken worden geleverd vind ik dan ook zeer nuttig, er is hier niemand die roept dat iets mooi is omdat er dan misschien nog een biertje extra getapt wordt! Vanaf nu ligt er een fototoestel in de werkplaats.


Tot binnenkort!


Ron.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.