Open Dag Werkplaats / Houtdag 1 september 13-17 Zwolle

A

Athanor

Guest
Mooi Wouter, welkom terug dan! Je hebt vast wel een mooi voorbeeld van je werk om ons te laten zien!


Fons
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Vandaag even in Zwolle geweest, nu de zolder vol staat is er nog VEEL MEER keus. Ik heb nog nooit zoveel mooi hout bij elkaar gezien. Misschien komt dit ook omdat ik alleen maar bij de gamma kom. Ook heb ik vast een plaatsje gereserveerd voor mijn tuinstoel. Dit omdat ik denk dat het BEST WEL druk zal worden. Ook heb ik een stukje IEP mee genomen, 25 -25 -200 oja in cm natuurlijk. Mannen bedankt voor het in de auto leggen.
hg Hugo
 

Houthasses

Actieve deelnemer
22 okt 2010
589
1
www.youtube.com
Mooi Wouter, welkom terug dan! Je hebt vast wel een mooi voorbeeld van je werk om ons te laten zien!


Fons

Bedankt Fons, en ja ik zal eens hard gaan nadenken over of ik iets leuks kan bijdragen. Heb het eerst wel t*ring druk want moet weer aan de zorgverzekering/werk zoeken/verhuizen en dat soort Nederlandse grappen..
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.281
147
Enkhuizen
@rick; gezien de verwachte grote opkomst en er zal nog wel wat bijkomen, is het misschien een idee om voor iedereen die is aangemeld een badge te maken met naam (nickname en/of echte naam) en/of avatar).
Je loopt anders de kans om langs elkaar heen te lopen zonder een spoor van herkenning
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Dat is een optie, echter ben ik geen fan van badges. Naast woodworking.nl leden komen er nog andere mensen langs , het zou mooi zijn wanneer daar allerlei nieuwe contacten gelegd worden en dat we zo wat kennis kunnen delen.

Vandaag nog even bezig geweest met voorbereidingen.......Heb er nu al zin in en kan haast niet wachten tot 1 september!!
 

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
Vind het toch niet zo'n gek idee maar we kunnen het simpel houden etiket op het t shirt moet toch ook kunnen
en je kan natuurlijk nog steeds je tronie nog op het smoelenboek zetten !!!!!
 
A

Athanor

Guest
Ik wil vanwege het privacy aspect mijn gezicht niet in het smoelenboek zetten, dus red me wel om me ter plekke op een andere manier kenbaar te maken.....


Fons
 

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.056
63
Ik heb zelf wat anders te doen anders had ik wel even langs gekomen. Misschien kom ik ooit nog wel is langs op de fiets.
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
@jefmen : Helemaal goed, geef maar een seintje wanneer je langs wilt komen

Gisteren zat ik wat foto's te bekijken van een tijdje terug : Forumdag 2012 in de achtertuin.....

IMG_3187.JPG

IMG_3206.JPG

IMG_3181.jpg

Kijkende naar deze foto's kan ik niet wachten op 1 september.....De hele middag met andere houtliefhebbers koffie drinken,koek eten en praten over hout........
 

SamPonette

Post veel
5 nov 2010
2.135
4
Antwerpen
www.samponette.be
Momenteel ben ik met caso en designer-John aan het afspreken om vanuit regio TIlburg naar Zwolle te rijden. We hebben nog 1 plekje voor iemand die mee wil rijden.

Stuur maar een pm als je mee wil ;)
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Zo...nog eventjes en het is zover....

Qua aanmeldingen zitten we iets over de 100....... Moet ik al verkeersregelaars gaan aanstellen ? ;)
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Het is een wandeling van ongeveer 2 km. Verder is er wel een redelijke busverbinding. Dan is het nog maar 0,5 km max lopen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.