Open Dag Werkplaats / Houtdag 1 september 13-17 Zwolle

FrecledBee

Actieve deelnemer
15 mrt 2013
37
0
Ik had natuurlijk ook al toegezegd om te komen met al mijn Intarsia projecten en enkele in de maak.

Jan Ruben
 

Hansalmere

Actieve deelnemer
24 aug 2008
372
1
Zeewolde
Sluit ik me graag bij aan @wim maar als ik lees dat men in Zwolle alleen maar aan het gebak zitten dan heeft het weinig zin haha
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Nou....we hebben ook lekkere koffie en misschien ook nog wel een koekje...

Vandaag weer verder gegaan met de voorbereidingen....Dat gaat echt een hele mooie dag worden volgens mij !! Heb je dus zin om langs te komen stuur dan even een pb'tje of een email naar hout@masave.nl
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
De teller begint nu mooi te lopen. We zitten al bijna op 50 houtbewerkers !! Hoe meer mensen, hoe leuker dus heb je zin om langs te komen stuur mij dan even een pb'tje!!
 

houtenklaas

Post veel
17 jan 2011
1.192
3
Ouderkerk aan den IJssel
Hallo allemaal, ik heb me ook per PB aangemeld. Ik kom uit Waddinxveen, bij Gouda. Wie uit het Groene Hart gaat ook naar Zwolle? Het lijkt me leuk samen te rijden, kunnen we voor- en napret delen. Reizen per trein kan ook, kan er 1 persoon mee op mijn kortingkaart.

Groet, Karel

PS. ik ben in voor zowel rijden met mijn auto als meerijden.
 
Laatst bewerkt:

SamPonette

Post veel
5 nov 2010
2.135
4
Antwerpen
www.samponette.be
Ik zou evt wel willen komen, maar ik zou graag carpoolen tot zwolle... zijn er nog mensen (behalve André met zijn volgeladen auto) uit de regio Antwerpen of breda/utrecht ofzo die samen willen reizen?
 

designer-john

Actieve deelnemer
29 nov 2010
272
1
Ik zou evt. ook willen gaan, En zou ook graag willen carpoolen vanuit regio Eindhoven. ( ik kan wel rijden)

@SamPonette, is regio Eindhoven misschien ook een optie.
 

samvg

Actieve deelnemer
11 apr 2012
123
0
Ik zou graag komen al kan ik nu nog niet met 100 procent zekerheid toezeggen dat ik kan.

Ik woon zowel in Tilburg als Brussel en zou graag carpoolen. Ik heb geen auto een zou dus graag met iemand meerijden.
 

caso

Actieve deelnemer
1 dec 2012
473
1
Moergestel
Ik zit in moergestel tussen tilburg en Eindhoven ga waarschijnlijk ook. wil ook wel carpoolen heb een auto en wil wel rijden
 

SamPonette

Post veel
5 nov 2010
2.135
4
Antwerpen
www.samponette.be
tilburg/moergestel is iets dichterbij en al een beetje in de richting, dus op zich lijkt me dat wel een haalbare kaart... Dus als we dan zeggen tilburg/moergestel, dan is de auto eigenlijk al gevuld :)

en wsl is het nu beter om verder via pm/mail af te spreken
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Top !! Mooi dat er zo nog meer mensen kunnen komen!!

We gaan rustig richting de 70 mensen....en dan nog natuurlijk de mensen die gewoon aan komen waaien...Het zou fijn zijn wanneer iedereen die wil komen zich even van te voren aanmeldt....
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Mooi Rick. Nu er toch zoveel houtbewerkers komen, wil ik naast excentrisch draaien ook wel een openbare les geven in houtdraaien. Dat betekent enig voorwerk, maar ook de mogelijkheid voor "toeschouwers" zelf de beitel vast te houden en te ervaren wat houtdraaien is.
Je hebt hout genoeg, dus aan krullen geen gebrek.
vr.gr. Jan Pranger.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.