Open Dag Werkplaats / Houtdag 1 september 13-17 Zwolle

J

joso

Guest
Wil het toch nog even kwijt. De reis naar Zwolle was de moeite. Het begon met Ronald. Dacht tot zondag dat houtdraaien meer iets van vorige generaties was. Maar als je eenmaal zo'n houten schaal in je handen hebt, piep je wel anders. Ook Tuoh met zijn vernuftige constructie om houten bouten en moeren te maken, maakte indruk. Naar mijn inschatting heeft hij een lucratieve toepassing met die houten bankschroef, zie een van de foto's. Menigeen stond er verlekkerd naar te kijken, ik ook. Iets om het pensioen mee aan te vullen Ander ?
Jos Martens gesproken over zijn prachtige kistjes en hoe precies hij dat construeert. Niet op de mm maar op de tiende van.
Rick galant als altijd. Herkent me en weet ook nog waar ik mee bezig ben. Helaas onvoldoende tijd om de andere beter te leren kennen, zelfs geen tijd voor koffie. De volgend keer wat meer tijd nemen.
Rick en vrienden dank voor deze bijzondere ervaring.
Jos
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
We zijn een weekje verder sinds de open dag. Begin nu langzaam weer een beetje op krachten te komen. het was een fantastische dag waar zeker een vervolg op komt. In mijn hoofd dwarrelt een datum ergens in mei volgend jaar. Eigenlijk een vergelijkbare opzet maar dan een klein beetje groter en langer..... Straks maar eens zoeken naar een agenda voor 2014...Dan kan dit er gelijk al in komen te staan.;)
 

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
De draaibank van Tuoh (Andre )

Roeland bezig met het vervaardigen van een futselplank
 
Laatst bewerkt:

MasaveHout

Post veel
3 feb 2013
1.636
204
48
zwolle
www.masave.nl
@artharg : Daar heb ik aan gedacht inderdaad,echter is het natuurlijk het leukste om een open dag/houtdag te houden op de plek zelf. Ik ga dus binnenkort even met de buren in gesprek om te vragen of ik daar niet wat kan regelen....

@rendew : bedankt voor de filmpjes!!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.