Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 7 van de 7

SuperNova 2 Chuck met ColeJaws te koop

Beste Allemaal,

Bij deze biedt ik mijn SuperNova 2 Chuck aan. De set bestaat uit de volgende onderdelen:

De standaard Supernova 2 set
    Een Woodworm Houtdraaischroef
    Een Meenemer

Deze chuck is geschikt om een insert bij te kopen met een bepaalde maat draad zodat deze chuck op zeer veel draaibanken kan passen.

Verder heb ik er een set Cole klauwen er bij. Hiermee kunnen werkstukken tot bijna 25 cm geklemd worden.

Zo als te zien is zijn twee rubber dopjes beschadigd, doordat er een schaal is losgekomen tijdens het draaien. Dit beinvloedt de werking niet, door ze een slag te draaien.

Deze hele set is nu bijna een jaar oud. Het geheel heb ik op 18 juli 2012 gekocht bij de Baptist. De set heeft een garantieduur van twee jaar waarvan dus nu nog 1 jaar. De aankoopbon is nog aanwezig. In de tijd dat ik deze chuck had, gebruikte ik deze niet vaak, omdat ik niet altijd tijd had om helemaal naar de werkplaats te rijden. Al die tijd is de chuck zeer netjes onderhouden.

Waarom verkoop ik mijn chuck? Ik heb deze chuck aangeschaft voor de draaibank die bij mijn vader in de werkplaats staat. De draad op deze bank vroeg om een insert welke ik dus ook heb gekocht. Een standaard insert voor deze draaibank was niet te koop, dus heb ik draad laten snijden in een blank insert. ( Insert is nog aanwezig, maar weet de draad helaas niet meer). Nu heb ik een Wivamac db1000 kunnen kopen en daar zit M33 x 3.5mm draad op. Een insert is geschikt voor draaibanken met een asdiameter tot 30 mm :-(

Voor deze complete set is de vraagprijs € 200 euro.

Bij interesse hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,

Rene
    Laatst gewijzigd door renekooijman; 03-07-13 om 20:10.

je verkoopt de cole jaws waarschijnlijk niet los neem ik aan?

René,

Dank voor je reactie. Ik verkoop het liever als set inderdaad.

Groet,

Rene

Beste Allemaal,

Niemand interesse? Het is een vraagprijs, wellicht is er iets af te spreken.

Groet, René

heb nog steeds interesse

Beste René,

Je hebt een PM ;-)

Grt. René

De set is gereserveerd

Mvg Rene

Forum Rechten