Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Openbare werkplaats te amsterdam

Ben vandaag even wezen kijken in de openbare werkplaats te amsterdam wist niet van het bestaan af maar werd erop attent gemaakt toen ik bij de jachthaven op het knsm eiland aan het het rond vragen was hoe ik dat @$@#%# afgebroken messing schroefje uit het balkje te krijgen dacht dat hebben zij vast wel meer ervaring mee ,daar kan je ook tegen een kleine vergoeding gebruik maken van wat gereedschap en die vertelde mij ook van de openbare werkplaats .
    Dus vandaag effe wezen kieken.... het leuke voor mij is dat het vlakbij is... 6 min op het fietsje da's TOP .

Voor de info zie de webside openbare werkplaats

Heb daar ter plekke met Stijn van den Ende gesproken

Zo'n werkplaats wil ik ook.

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Nog een vlakke pres, horizontale schuuurmachine en fineersnijschaar en je kan alle werken aan

oud hout
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Zijn er meer van dit soort werkplaatsen? bv. regio Rotterdam?

Goeie vraag Bijtel! Dat zou ik ook wel willen weten.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2011
    In groningen is een stadswerkplaats. Daar hebben ze een hout- en een metaalwerkplaats.
    Ik lag met mijn schip in Groningen en kocht van een andere schipper een bijbootje.
    Toen ik die in mijn davit probeerde op te hijsen bleek een na enige tijd de punt van de davit naar beneden te gaan in plaats van het bootje omhoog.
    Ik ben naar de stadswerkplaats gelopen (toevallig de dag ervoor tijdens een wandeling ontdekt) heb er een bakfiets gehuurd en daarmee de davit naar de werkplaats gebracht. In de metaalwerkplaats e.e.a. gelast, en weer terug.

Voorzover ik weet is er in Utrecht iets vergelijkbaars.

Edit: met google zie ik net dat er ook stadswerkplaatsen zijn in Harderwijk, Culemborg, Zutphen, Alphen aan den Rijn en Schiebroek.

Groet, Karel
    Laatst gewijzigd door houtenklaas; 02-07-13 om 19:03.

Forum Rechten