Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 16

HBM snelspanboorkop B16 | 1-16 mm

Gloednieuwe snelspanboorkop van HBM. Type B16 voor boren van 1-16 mm.

Besteld voor eveneens aangeschafte kolomboormachine, maar deze laatste werd - i.t.t. hetgeen werd vermeld op de site - niet met een tandkransboorkop geleverd, maar met snelspanboorkop. En dus is deze nu over...

Foto0017.jpg _____ Foto0018.jpg
    Groeten, Ekko

"In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel..."

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Hoi Ekko,

Als het een internetaankoop is heb je recht van terugsturen en geld terug.

Groet, Karel

Heb HBM eerder vanavond al een mail gezonden. Zou mooi zijn, want het ding is net iets te duur om als 'reserve' op de plank te leggen.

Dank voor je reactie, Karel
    Groeten, Ekko

"In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel..."

Hoi Ekko,

Even er een belletje aan wagen.
    Heb zelf goede ervaring met HBM hierover.

gr. Gert

Even er een belletje aan wagen. Heb zelf goede ervaring met HBM hierover.
    Heb de machine (een HBM 16 kolomboormachine) vanmiddag in elkaar gezet. Mooi spul, zware kwaliteit voor een vriendelijke prijs.
    Tot op heden ook erg goed behandeld door HBM. Eens kijken hoe ze dit oppakken... Komt vast goed !
    Groeten, Ekko

waarom wil je eigenlijk een tandkranskop?
    snelspan is toch veel makkelijker en sneller?

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Nee Rene, Ekko dacht dat er een tandkranskop op zat, zo staat het ook op de site. Dus bestelde hij er een snelspankop bij. Werd de boor toch met een snelspankop geleverd, en toen had hij er twee!

Groet, Karel

Nee Rene, Ekko dacht dat er een tandkranskop op zat, zo staat het ook op de site. Dus bestelde hij er een snelspankop bij. Werd de boor toch met een snelspankop geleverd, en toen had hij er twee!
    Pcies !

Overigens, ik begon al aan mezelf te twijfelen, want op de site van HBM staat nu wél dat er een snelspankop bij zit. Maar ik zag later dat de boormachine uit deze actie ook op MP staat, en daar staat nog wel de term 'tandkransboorkop' bij...

http://www.marktplaats.nl/a/doe-het-...Page=mympBuyer
    Groeten, Ekko

oeps verkeerd gelezen

Toen ik 6 jaar geleden voor een handboormachine een snelspankop wilde kopen zei de verkoper (van een kleine ijzerwarenwinkel) dat een tandkranskop strakker vast te draaien is dan een snelspankop.
    Maar dat je dan wel met de sleutel in alle drie de gaten moet aandraaien.

Met de snelspankoppen van tegenwoordig heb ik geen problemen met meedraaiende boren, maar elke keer als ik een topic over boormachine koppen langs zie komen, moet ik hier aan denken.

Groeten, Raymond

Forum Rechten