Hallo, weer een forumlid

jjjlll

Actieve deelnemer
Ik zal me maar eens echt voorstellen, dat had ik in januari al gedaan in een discussie over zelf bouw freestafels, maar dat valt daar natuurlijk niet op.
Mijn naam is Joep van der Linden, woon in Dordrecht, mijn nickname is jjjlll.

Ik ben junior member sinds 6 december 2011, net nog nagezocht, ben trouwens benieuwd wat die junior betekent, en hoe je daar van af komt.
Ik ben sinds 3 jaar met pensioen. heb nogal wat hobby’s, fotografie, bouw en onderhoud wat websites en ben de laatste tijd stevig bezig met ons aller hobby.

Ik heb een aantal cursussen bij passen-en-meten gevolgd, erg nuttig als je nog weinig ervaring hebt met houtbewerken, heb daar een basic freestafel gebouwd, en vervolgens uitgebouwd tot een voor mij luxe, en toch mobiele freestafel.

Een jaar of wat geleden ben ik een eigen bedrijfje gestart, en maak wat meubels, kastwanden, ik ben tevreden met een paar opdrachten per jaar, het moet wel leuk blijven. Van de winst (arbeid dus), koop ik mooi gereedschap, van welke kleur dan ook, als het maar goed en inventief is.

Dit forum is, naast youtube, voor mij een bron van informatie en inspiratie, ik hoop dat ik af en toe ook mijn kennis kan delen met jullie, de master slave schakeling die ik gisteren heb gepost, is daar wellicht een eerste stap in.

Joep van der Linden
 

SunRayes

Oud hout
11 sep 2011
2.755
145
Rotterdam
Hallo Joep, welkom op het forum!
Die master slave schakeling van gisteren is een hele mooie. Het is al wat jaren geleden dat ik nog met electronica bezig was, en het roept weer herinneringen op.

Groeten, Raymond
 

Oceans'11

Post veel
22 mrt 2013
967
0
NL, Drachten
www.oceans11.nl
ben trouwens benieuwd wat die junior betekent, en hoe je daar van af komt.

Ik ben junior member (nog maar paar maanden lid...) maar doordat het aantal posts, reacties etc. de 100 voorbij schoot ben ik nu al senior member... ja ja... :cool:
Dat voelt natuurlijk goed, maar - eerlijk gezegd - zegt het dus niks over mijn daadwerkelijke ervaring als houtworm: ik ben nog maar net het larve-stadium voorbij... ;)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.