Om te watertanden .....

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.280
146
Enkhuizen

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Nou....verheug je er maar niet op hoor. Startprijzen zijn al aanzienlijk hoog. De aanbieder is een reguliere houthandelaar, die wil natuurlijk een minimum voor zijn hout hebben.
Voor onze houthandel zijn de prijzen echt veel te hoog....maar....er is vast iemand die wel belang heeft bij wat stukken....
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Vorige week was ik een rondritje door Nederland aan t maken want ik had weer eens wat hout gekocht. Op de terugweg wilde ik graag eens kijken bij het bedrijf wat de spullen aanbod op bovenstaande veiling. We hadden begin dit jaar al eens contact gehad en ik wilde graag eens rondkijken. Hoe meer hout,hoe beter toch ?

Blijkbaar heb ik door mijn reactie hierboven geen vrienden gemaakt bij dit bedrijf. Dat is natuurlijk nooit mijn bedoeling geweest. Ik probeer iedereen met respect te behandelen. Hierbij dan ook mijn excuses voor het misverstand. Mijn mening blijft hetzelfde, wellicht had ik het wat subtieler kunnen verpakken.
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.240
290
Heelsum
Nou Rick, zo heel veel raars zeg je toch niet hierboven..... volgens mij weet je waarover je praat dus zal het wel flink aan de prijs zijn... toch? Men mag ervan vinden wat ervan vind...
 

annemieke82

Actieve deelnemer
6 mei 2013
33
0
gouda
Mijn inziens geef je hier een heel normaal antwoord, er staat geen beschuldiging of iets dien aard in. Gewoon een constatering dat het voor jouw handel te duur is. Jammer hoor dat ze dan zo reageerden!
 

Koos

Actieve deelnemer
28 sep 2009
191
38
Amsterdam
Ik vind dat ze de slechtste reactie hebben gegeven die ze hadden kunnen doen. Omgekeerde was geweest als ze lachend hadden gezegd: Aha , de man die onze houtjes onbetaalbaar duur vind. Meneer wat vind u dan van dit prijsje voor dit hout en van dit prijsje voor dat hout. Nog steeds onbetaalbaar, meneer? *grote lach gevend*
Dan was Rick zijn volgende reactie hier een flinke reclame voor ze geworden....
 

ArtHarg

Post veel
9 jan 2009
1.810
1
Den Haag
www.artharg.nl
Ik denk dat uit Scheppie's reactie het probleem van de houthandelaar blijkt. Volgens mij bedoelt Rick dat de prijzen als inkoopprijs voor zijn eigen houthandel te hoog zijn, maar niet dat de prijzen op zich veel te hoog zijn. Klopt dat, Rick? Als dat klopt dan blijkt dat je dat makkelijk verkeerd leest.
 

SamPonette

Post veel
5 nov 2010
2.135
4
Antwerpen
www.samponette.be
Ik vind dat ze de slechtste reactie hebben gegeven die ze hadden kunnen doen. Omgekeerde was geweest als ze lachend hadden gezegd: Aha , de man die onze houtjes onbetaalbaar duur vind. Meneer wat vind u dan van dit prijsje voor dit hout en van dit prijsje voor dat hout. Nog steeds onbetaalbaar, meneer? *grote lach gevend*
Dan was Rick zijn volgende reactie hier een flinke reclame voor ze geworden....
hmmm, mijn eerste reactie zou dan geweest zijn: omdraaien en terug de auto in.
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
@Sam : Zover is het helaas niet gekomen maar ik kom in de toekomst daar toch nog wel eens te mogen kijken. Niet direct omdat ik wat nodig ben maar gewoon om wat te praten over hout.

Qua prijsstelling vind ik dat iedereen daarin vrij is. Prijzen verschillen per bedrijf uiteraard. Maar goed, ik vond het een vervelende situatie en hopelijk is het nu opgelost.
 

Koos

Actieve deelnemer
28 sep 2009
191
38
Amsterdam
Sam, je hebt gelijk, ik bedoelde dat een vriendelijke reactie met een grapje een stuk verstandiger van die firma was geweest.

Mvg
Koos
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.