Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Onderwerp: Te koop: Stanley 71

Te koop: Stanley 71

Hallo iedereen,

Zoals vermeld in het oude handgereedschappen-topic, heb ik 2 complete Stanley 71 schaven op overschot.

Ik kan ze op zich op MP of Kapaza plaatsen, maar ik gun jullie de eerste keuze.
    Roeland gaf al aan dat hij interesse had, dus eentje is tot nader order gereserveerd voor Roeland.

Ze zijn alletwee zo goed als nieuw en komen in de originele doos. Elke schaaf komt met 3 verschillende beitels en 2 zij-aanslagen.
    Ik heb ook 1 originele handleiding die ik kan inscannen of kopiëren indien gewenst. Er ontbreekt wel een boutje om de zijaanslagen vast te zetten, maar dat is makkelijk te regelen me dunkt.

Qua prijs.. niet echt een idee. Forumlid Caso heeft voor de zijne 85 euro betaald en dat lijkt me een goed startpunt. Doe me een correct voorstel!
    Er komen wel nog verzendkosten bij.

Verder heb ik nog 6 reserve-beitels (zie foto) ter beschikking voor wie er eentje nodig heeft. Steven Gauwberg krijgt hierbij wel de eerste keuze.

Laat maar iets weten als je interesse hebt en als ik detailfoto's moet maken dan hoor ik het wel.

groeten Sam
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

Moest het niet zijn dat ik onlangs een Veritas heb aangeschaft had ik er zeker één willen hebben.
    Een zeer veelzijdige schaaf en als je ze een tijdje gebruikt kan je nog moeilijk zonder.
    Ge zult er wel snel een koper voor vinden.

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    Da's een mooi stukje gereedschap...Die ben je zo kwijt..
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Senior Member
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Heb jij nog een extra zijaanslag die zat er bij mij maar 1 bij....

Goh Caso, ik heb er 6 in totaal.. dus 2 per schaaf. Dus eigenlijk niet, tenzij er iemand maar 1 aanslag moet hebben natuurlijk. Moest dat het geval zijn, dan hoor je het nog.

Nu is het wel zo dat het grotere gat, naast die 2 kleine schrooefgaten, dient om een houten aanslag vast te schroeven.

Senior Member
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Bedankt voor de tip !

Hallo SamPonette,

Voor €85,- en verzendkosten wil de ik de 71 graag van je kopen, de gebruikshandleiding mag je scannen of copieren.

Stuur maar even een pm voor de gegevens voor de betaling hiervan.

Roeland

Dag Sam,
    Ik zou er ook graag een van je kopen. Ik begrijp dat de verkoopprijs 85€ + verzendingskosten is. Je kan me een P.M. sturen voor de betalingsgegevens.
    Alvast bedankt.
    Groetjes,
    Pascal
    Waar orde heerst, mankeert kreativiteit

Senior Member
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Dat is snel.....

Forum Rechten