Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Metaaldraaien

Metaaldraaien

Hallo,

Ik heb voor een pen een busjes set nodig alleen zijn de gene die ik nodig heb niet meer te krijgen.

Is er iemand hier met een metaaldraaibank die deze tegen een mooie prijs kan draaien?het gaat om deze:image.jpg

De afmetingen weet ik nog niet maar die kan ik opmeten aan de hand van mijn pen setje ik zal de maten er zo snel mogelijk bij zetten.

Ik kon het eerst wel zelf op school alleen ben ik geslaagd dus kom ik niet meer op school haha.
    Als iemand dit voor me kan doen hoor ik dit wel via een pm met een prijs indicatie graag dan weet ik waar op ik kan rekenen.

Het hoeft geen heel goed ijzer te zijn gewn goedkoop staal is goed ik heb ze maar een keer nodig.

Gr. Jordi
    groet jordi

Zit er ook schroefdraad in?
    Gaat het om 3 verschillende busjes?
    Mag het ook messing zijn?
    Ik ben begonnen met niets en het meeste heb ik er nog van over.

Er Zit geen schroef draad in er moet gewoon een gat is van volgens mij 6,5 mm alleen dat moet ik no even na meten aangezien ik me schuifmaat kwijt ben.

Het zijn drie verschillende ja.

Messing mag ook als het dan nier heel veel gaat kosten.
    groet jordi

Forum Rechten