advies over draaibank

TiMmEr-JaN

Actieve deelnemer
8 mrt 2013
195
0
Groningen
Door alle berichten. ... denk ik dat ik geen bedverlenging neem... maar een chuck van 150 euro .. zit dan op 450.... vind ikzelf een leuk bedrag voor een leuke draaibank..

Bedankt mede houtrotten.....voor de info
 

handig18

Oud hout
17 feb 2013
2.922
847
Oss
RVS is volgens mij niet nodig je kunt gewoon stal nemen en de steunen zelf lassen op de gewenste maat.
Draaibank is ook geen RVS.
In een vochtige ruimte moet je de bank goed in het vet.olie houden.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.672
2.559
Gaanderen
Staal is een verzamelnaam. Als je te zacht neemt dan heb je snel groeven in je leunspaan. Harder staal is vaak moeilijker verkrijgbaar. 16mm rvs is bij beveiliginsbedrijven vaak als reststukjes te krijgen. Het heeft natuurlijk ook nadelen. Moeilijker te bewerken.
 

Resetter

Actieve deelnemer
20 apr 2013
268
0
Dedemsvaart
Vandaar ook mijn rvs (of het lijkt op rvs) opmerking puur de hardheid van het staal, en een solide stuk staal lijkt mij ook weer wat stabieler.
Wie weet vind ik nog eens ergens wat leuks dan zal ik het jullie laten weten.
 

rombo319

Actieve deelnemer
3 mei 2013
29
0
Gebruik ik ook. Voor klein werk een geweldige bank.ik heb echter geen traploze regeling. Ook bij de traploze regeling moet je nog de snaar verleggen .deze heeft drie standen.ik heb gekozen voor de bank met de regeling door de snaar te verleggen. Die heeft 5 verschillende snelheden, maar is aanmerkelijk goedkoper. 179,- geloof ik.
klauwplaat is levensgevaarlijk.ik heb helaas dezelfde. Zodra je iets inspant en de klauwen steken uit, is het gevaarlijk in de buurt te komen.let op je vingers en je gereedschap.
succes
arrie.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.