Welke Scheppie??

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.243
291
Heelsum
de bovenste en dan heel snel toeslaan voor de vraagprijs, die machine ziet er als nieuw uit en is er 1 van het nieuwste type HM-2. Alleen wel zorgen dat je alles meekrijgt want deels uiteilkaar gehaald is niet echt handig, hoe gaat ie laten zien dat ie t goed doet?

Die andere ziet er ook niet slecht uit, de lintzaag is leuk, maar niet echt praktisch, meer een verzamelaarsding. Langgat wel maar die tik je ook los op de kop, die machine is heel stuk ouder. rond de 400 euro met lintzaag en langgat is overigens ook een absoluut koopje.
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.243
291
Heelsum
Dat is echt veel te duur..... bij Scheppach zie je soms mensen die het heel goedkoop wegdoen en op andere momenten denken mensen dat het tegen de goudprijs wegkan. Die kijken wat nieuwe machines nu kosten en vragen daar 65 procent van terwijl de machine 20 jaar oud is. Ik zou die hier direct boven niet nemen boven die andere 2.
 

sebc

Actieve deelnemer
1 jun 2012
110
0
Leuven, Belgium
Dat is echt veel te duur..... bij Scheppach zie je soms mensen die het heel goedkoop wegdoen en op andere momenten denken mensen dat het tegen de goudprijs wegkan. Die kijken wat nieuwe machines nu kosten en vragen daar 65 procent van terwijl de machine 20 jaar oud is. Ik zou die hier direct boven niet nemen boven die andere 2.

Ben ik het volledig mee eens.
(ik ga ervan uit dat de ironie wel van mijn post af te leiden was. Altijd wat moeilijk zo op 'papier'.)
 

CDDRon

Nieuw lid
5 jan 2012
17
0
Ik ben voor de bovenste gegaan en met succes. Over een paar weken kan ik hem gaan halen.
Bedankt voor de snelle adviezen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.