Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Welke Scheppie??

Welke Scheppie??

Op Marktplaats staan 2 Scheppach HM2 kombi machines.
    Welke zouden jullie adviseren en voor welk max bod?

http://www.marktplaats.nl/a/doe-het-...m2-kombi.html#

http://www.marktplaats.nl/a/doe-het-...lintzaag.html#

de bovenste en dan heel snel toeslaan voor de vraagprijs, die machine ziet er als nieuw uit en is er 1 van het nieuwste type HM-2. Alleen wel zorgen dat je alles meekrijgt want deels uiteilkaar gehaald is niet echt handig, hoe gaat ie laten zien dat ie t goed doet?

Die andere ziet er ook niet slecht uit, de lintzaag is leuk, maar niet echt praktisch, meer een verzamelaarsding. Langgat wel maar die tik je ook los op de kop, die machine is heel stuk ouder. rond de 400 euro met lintzaag en langgat is overigens ook een absoluut koopje.
    . . . Als er 1 gereedschap over de dam is staat zo je werkplaats vol . . .

Bedankt Scheppie,

Ik zal in eerste instantie voor de bovenste gaan.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jun 2012
    deze lijkt me anders wel een aanrader, dan heb je ineens alles:
    http://www.2dehands.be/bouw/gereedsc...pc_id=359&afd=

dat je daar ongeveer een factor 2a3 te veel voor betaald is dan natuurlijk direct te verantwoorden ;-)

Dat is echt veel te duur..... bij Scheppach zie je soms mensen die het heel goedkoop wegdoen en op andere momenten denken mensen dat het tegen de goudprijs wegkan. Die kijken wat nieuwe machines nu kosten en vragen daar 65 procent van terwijl de machine 20 jaar oud is. Ik zou die hier direct boven niet nemen boven die andere 2.
    . . . Als er 1 gereedschap over de dam is staat zo je werkplaats vol . . .

Senior Member
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scheppie Bekijk Berichten
    Dat is echt veel te duur..... bij Scheppach zie je soms mensen die het heel goedkoop wegdoen en op andere momenten denken mensen dat het tegen de goudprijs wegkan. Die kijken wat nieuwe machines nu kosten en vragen daar 65 procent van terwijl de machine 20 jaar oud is. Ik zou die hier direct boven niet nemen boven die andere 2.
    Ben ik het volledig mee eens.
    (ik ga ervan uit dat de ironie wel van mijn post af te leiden was. Altijd wat moeilijk zo op 'papier'.)

Ik ben voor de bovenste gegaan en met succes. Over een paar weken kan ik hem gaan halen.
    Bedankt voor de snelle adviezen.

Forum Rechten