Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 36

Onderwerp: Project : Visgraat

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

Project : Visgraat

Hallo mede houtbewerkers,

Afgelopen tijd heb ik wat minder projecten gemaakt dan normaal maar dat heeft me wel de mogelijkheid gegeven om wat ideeen uit te denken...Nu had ik eigenlijk wel genoeg ideeen liggen voor de komende 2 jaar maar toen vloog er ineens een idee voor een project met een visgraatmotief door mijn hoofd...

Misschien een snijplank of een fruitschaal.......of een klein meubel.......Mmmmm...En dan begint mijn hoofd echt serieus te rommelen.

Straks eerst maar even een schetsblok pakken om deze chaos even uit te tekenen....

Ben ik de enige met deze afwijking of worden meer mensen geplaagd door zo'n stortvloed aan ideeen ?
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Nou, ik heb wel de ervaring dat mijn to-do lijst sneller groeit dan mijn done-lijst

Klinkt me bekend in de oren.

Senior Member
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Hier nog een, mijn stapel wil ik nog doen lijkt wel te exploderen !!!

Cas

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    Hoe gaan jullie hiermee om ? Allemaal schetsen maken ? Of laat je alles lekker in je hoofd rondstuiteren?
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

ik heb dat ook wel een paar keer per week

eert even laten sudderen en dan schetsen

Senior Member
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Mijn volgorde
    Eerst rondstuiteren in mijn hoofd
    Als er zoveel stuitert dat ik bang ben dat ik het vergeet dan schrijf ik het op een papiertje
    Als er zoveel papiertjes liggen dat ik het overzicht kwijt ben zet ik ze in een schrift.........
    Dat schrift zit samen met printjes van plannen weer in een map......
    Ook liggen er in mijn hok stapeltjes met spillen te wachten op aanpak (schaaf onderdelen, hout voor een kastje, hout en onderdelen voor mijn werkbank, enz. Enz.
    Cas

Ik houd er een" komt nog wel een keer "lijst op na". Dat betekend eigenlijk dat je er een tijdje van droomt, me bezig bent in je hoofd en daarna komt de volgende bevlieging weer binnen. Omdat ik in mijn huis bezig ben heb ik ook een GOUD excuus om nergens aan te beginnen
    hg Hugo
    ps VISGRAAT mooi als vloer in de houtwinkel

mijn nieuwe project... juwelenkistje met houten scharnieren ... 4 lagen hout... en verschillende grotes vak-verdeling rand maak ik een beetje golfend een hip en super juwelenkistje... klant wil hem aan zijn vrouw geven.... maat weet ik al : 500x1000 ( idd supergroot,,,, rijk denk ik dan maar)

cindy.jpg

Senior Member
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Nurds doen het schetsontwerpen in de compjuter. Deze gaat het trouwens niet worden.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Jeroentje

Forum Rechten