Geslaagd voor de HAVO!

Rudolf

Actieve deelnemer
28 jun 2010
262
0
Hallo allemaal,

Na 5 jaar leren en veel tijd in school steken heb ik dan eindelijk mijn HAVO-diploma!

Dit betekent dat ik nu VAKANTIE heb en veel tijd heb voor mijn hobby... drie keer raden wat die hobby mag wezen..;)

Na deze lange vakantie ga ik beginnen aan de hbo-opleiding 'Werktuigbouwkunde' (HTS).

Groeten,
Rudolf.
 

Rudolf

Actieve deelnemer
28 jun 2010
262
0
Gefeliciteerd! Welke richting ga je doen op de HTS?

Cas

Dat is dus de hbo opleiding werktuigbouwkunde en dan de afstudeerrichting 'Commercieel Werktuigbouwkundig Ingenieur'.
Ik wil hier graag technisch accountmanager (vertegenwoordiger) mee worden. (tenminste als ik mij niet bedenk).

Groeten,
Rudolf.
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Gefeliciteerd Rudolf, geniet van de vakantie, je mooie hobby en een prima keuze voor je vervolgopleiding. Er zitten de nodige werktuigbouwers onder de forummers (waaronder ikzelf), misschien kunnen we nog wel eens een aparte metaal rubriek openen ;).

jaap
 

peter kruse

Nieuw lid
13 jun 2013
20
0
Appelscha
Gefeliciteerd!!

Werktuigbouwkunde...mooie studie.
Ben zelf mijn wiskunde en natuurkunde weer aan het opfrissen (een kleine veertig jaar geleden dat ik de middelbare school verliet). Ga daarna zelf ook die hoek induiken.

Nogmaals...gefeliciteerd en succes met de komende studie. En intussen uiteraard een mooie vakantie gewenst.
 

golddigger

Actieve deelnemer
22 jul 2010
241
0
Het is het H.A.V.O of HAVO (onderwijs) en de havo (school).

je kan dus alleen de havo zeggen als je doelt op de school en dat doe je zonder hoofdletters:rolleyes:
 

damien

Actieve deelnemer
21 aug 2011
669
4
Leuven
golddigger (sic)

Zowel het havo als de havo is juist, afhankelijk van de betekenis. Als het om het type onderwijs gaat, is zowel het havo als de havo juist. Gaat het om een school die onderwijs op havoniveau aanbiedt, dan is alleen de havo juist.
taaladvies
 

klaas0639

Post veel
4 okt 2012
2.319
191
Gem. Winsum (Groningen)
?.......), misschien kunnen we nog wel eens een aparte metaal rubriek openen ;).

jaap

Jaap, ik zou dat toejuichen. Enkele buitenlandse houtfora hebben dat trouwens ook. Misschien combineren met onderwerpen op elektrotechnisch gebied?
Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken maar heb de indruk dat er voor deze onderwerpen wel meer belangstellenden en kundigen op dit forum zijn.

Met vr groet,
klaas0639
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.