Woodworking.nl t-shirts en polo's

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Dank voor alle warme woorden betreffende onze terugkeer, het zijn drukke dagen met veel afscheidsfeestjes etc. In zo'n expat gemeenschap gaan toch elk half jaar de nodige mensen weer weg en met de zomer vertrekken er ook veel naar hun thuisland om familie te bezoeken. De schoolvakantie is deze week begonnen en het is op slag een stuk stiller, een wel aangename rust. Met 2 weken komen de verhuizers en wordt de boel ingepakt, het gaat allemaal erg snel en ik wil nog een paar dingen doen. Zo heb ik ooit een winkeltje gezien die bronzen beslag voor chinese kasten verkoopt, de grote ronde centrale sluiting en scharnieren etc in verschillende formaten. Het houtbewerken ligt stil, eerst vanwege de drukte en voor het weekend de woonkamerwerkplaats opgeruimd, omdat we zaterdagavond ruim 100 mensen op bezoek kregen voor een afscheidsdrankje en hapje. Reuze gezellig maar wel een heel gedoe.

Ik heb gisteren even bij de het bedrijfje gekeken dat de shirts maakt, alles was al gesneden en het printwerk (voor op de t-shirts) en borduurwerk (op de polo's) is al klaar en ze zijn druk om alle onderdelen in elkaar te naaien en ze daarna stuk voor stuk te vouwen in in plastic te doen. Alle onderdelen worden los gekocht, voor en achterpand, de mouwen, de kraagjes en boorden, de lining in de kraag etc. Het is maar een heel klein papa/mama bedrijfje en geen kinderarbeid uiteraard. De mevrouw met het bloemige shirt aan is de eigenaresse.

jaap

IMG_0515.jpg

IMG_0519.jpg

IMG_0521.jpg

IMG_0522.jpg

IMG_0535.jpg

IMG_0536.jpg

IMG_0529.jpg

IMG_0530.jpg
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.240
290
Heelsum
wauw Jaap, die zijn gaaf, mooie kleuren en als ik het kan zien ook mooie kwaliteit.... Mooi dat je nu met eigen ogen gezien hebt dat het eerlijke handel is. Toch wat extra waard in deze tijd van uitbuiting van kinderen en minder welbedeelden.

Vast gek moment dat alles straks weer de container ingaat en je leven daar ophoud. Maar je krijgt er weer veel mooi Hollands voor terug.

kunnen wij die shirts ook bestellen,,,?
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
De shirts komen ergens vanaf half of eind augustus te koop op het forum. Voor iedereen die het leuk vindt om te hebben en het forum een beetje wil sponsoren. Ik heb ooit 25 polo's laten maken voor de Open Dag Hout in 2010 en iedereen die op de megagrote stand stond van www.woodworking.nl eentje gegeven. Kor van Kies voor Hout was toen de initiatiefnemer. Er lopen overigens al een tijdje besprekingen met Centrum Hout om een Open Dag Hout samen met ons forum te organiseren.
Maar zodra ik na de verhuizing de boel een beetje op regel heb kom ik met meer info. Voor ideeën en gestes sta ik natuurlijk altijd open. Ik laat er niet zo heel veel maken, er gaat een behoorlijke hoeveelheid geld inzitten, maar als ik op dit adres weer wil bestellen komen er verzendkosten bij en levertijd natuurlijk, maar volgens mij blijft het prijstechnisch interessant!
 

MerkiMac

Actieve deelnemer
28 sep 2012
256
31
Zandvoort
www.markdemaker.nl
Naar aanleiding van Wim Kluck zijn bericht in een recenter draadje vraag ik me af of er nog T-shirts en/of polo's te bestellen zijn... Als dat ook een manier is om het forum te ondersteunen, graag! Polo maat M graag.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.