Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Wink Ervaren houtdraaier gezocht in omgeving Venray.

Mijn hobby is het spinnen van wol. Ik heb enkele oudere wielen(3)waar ik graag wat spoelen bij wil laten draaien 4 bij elk wiel. Van deze wielen heb ik een voorbeeld spoel, dus iemand met een kopieerinrichting zou hier ook mee aan de slag kunnen. De houtsoorten zijn verschillend maar ik ben geen kenner van de houtsoorten. Ik weet niet of, als je de houtsoort verandert, dit iets uit maakt met het spinnen. Het gewicht zal veranderen maar ik heb nog nooit met een niet bijbehorende spoel gesponnen en weet dus niet of het spinnewiel dan nog goed functioneert.

Ik hoor graag van iemand een reactie.
    Vriendelijke groet
    Marian Fleuren

Zaterdag 15/6 komen er een aantal houtdraaiers bij elkaar in Venlo, bij Jan Hovens. Is dat genoeg in de buurt? PM me voor het adres!

Hoi. Er zitten nog meer spinsters op dit forum, annemieke82 is net zelf begonnen met draaien, en volgens mij maakt Mootje ook spintollen. Wie weet kunnen zij iets voor je betekenen.

Groet, Rob.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heckemann Bekijk Berichten
    Hoi. Er zitten nog meer spinsters op dit forum, annemieke82 is net zelf begonnen met draaien, en volgens mij maakt Mootje ook spintollen. Wie weet kunnen zij iets voor je betekenen.

Groet, Rob.
    Dank je wel Rob.

Ik zal Kijken of ik contact kan krijgen met Annemieke82.
    Groet Marian

Forum Rechten