1e klusje van de figuurzaagmachine

TiMmEr-JaN

Actieve deelnemer
8 mrt 2013
195
0
Groningen
ik heb een tijdje geleden een oud beestje "figuurzaagmachine" kunnen kopen van mp... voor 30 euro... zaagjes bij Bomij gehaalt...pff dure jongens... 10 voor 20 euro !!!

maar het 1e project is af... een naambordje voor mijn binnenkort 2 jarige verjaardag...
Kereltje speelt de hele dag met puzzels... dus cadeautje van zn eigen Oom TimmerJan :eek:

nog ff 1 of 2 keer lakken en een dikke 1,5 week laten harden...


rowan.jpg
 

Jan-Pieter

Actieve deelnemer
Dure zaagjes, voor €27,50 heb je al een gros Niqua Fix Reverse zaagjes. Zijn zeker zaagjes met pinnetjes?

Er zijn veel puzzelpatronen te vinden op internet dus je kunt hem de komende jaren blijven voorzien van nieuwe puzzels :)
 

TiMmEr-JaN

Actieve deelnemer
8 mrt 2013
195
0
Groningen
tja.... Jan-Pieter en Rene.... maar als je de machine hebt, wil je ook gelijk zagen...toch ??? maar idd het zijn zaagjes met pennetjes bij de Hornbach en Gamma en Praxis hadden ze deze zaagjes niet, en bij Bomij wel...dus ik moest wat....
 

Jan-Pieter

Actieve deelnemer
Als je figuurzaag pinloze zaagjes niet pakt kun je het beste eigen klemmetjes maken of een tweedehands figuurzaag kopen die het wel doet, bv eentje van Proxxon. Zaagjes met pin zijn zover ik weet niet echt goedkoop te krijgen. Dus met je goedkope figuurzaag ben je straks duurder uit :(
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.