Loungebank van ste.......out

A

Athanor

Guest
Hee Jeroentje! We zitten hier wel op het HOUTbewerkersforum toch? :confused: en dan nog adviseren om een deel van het plastic gewoon weg te gooien:mad: volgens mij kun jij als vakman dit beter. Ik daag je uit om met een goed idee te komen om dezelfde functionaliteit als van die plastic bak in hout te realiseren! En dan ben ik niet puriteins, je mag best wat raar spul gebruiken zoals PUR dingen of epoxy.....


Groet van Fons
 

JPAJS

Post veel
18 jun 2012
1.283
219
't hoofd van Overijssel
Hee Jeroentje! We zitten hier wel op het HOUTbewerkersforum toch? :confused: en dan nog adviseren om een deel van het plastic gewoon weg te gooien:mad: volgens mij kun jij als vakman dit beter. Ik daag je uit om met een goed idee te komen om dezelfde functionaliteit als van die plastic bak in hout te realiseren! En dan ben ik niet puriteins, je mag best wat raar spul gebruiken zoals PUR dingen of epoxy.....


Groet van Fons

He Fons........... Zolang het niet van de buitenkant zichtbaar is dan mag het toch. Kwestie van camoufleren. Doe je eigenlijk ook met lamellos, dominos, lijm en schroeven. Nog mooier voorbeeld is de container manie in dit land in prachtige hout ombouwsels. Je ziet het niet maar het is er wel, en dan is het toch goed.

Kijk met de klep moet je even buiten de box denken. Mooi bak om wat dun hout in olie te leggen zodat het er mooi in kan trekken. Of als achter bord van een basketbalnet. Maar tegenwoordig wordt hardkunststof bij de stort gerecyceld en dus is het weer milieu verantwoord.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.