Bumble-Bee

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Bumble-wattes ? Heb ik weer te veel lijm gesnoven of ben ik echt gek geworden ? :p

IMG_6318.jpg

Vond het zelf wel wat op een bij lijken met deze kleurstelling.....

IMG_6326.jpg
De delen onderling verlijmd en geschaafd tot 33 mm dikte. Nu heb ik er ringen op af getekend die eruit gezaagd en gedraaid gaan worden..

IMG_6335.jpg

Afhankelijk van het ontwerp van een schaal kan je soms wel 1 complete schaal uit zo'n schijf halen. Helaas had ik weer eens een apart ontwerp in mijn hoofd...

IMG_6336.jpg

Zo....die lijm kan drogen....Misschien ergens deze week weer een stukje draaien...
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Zo....da's een heftig muziekje.... Ik heb meestal iets anders als achtergrondmuziek....

Net even een paar minuutjes gedraaid....heerlijk om even wat te doen...Moet nog wel de draaibank even verstellen merk ik...Ik dacht de poten allemaal netjes de grond raakten maar dat bleek niet het geval te zijn.....:p Hobbe-le-bobbel.... Daar ga ik morgen maar mee verder...Eerst nog even genieten van het mooie weer...
 
A

Athanor

Guest
Daar wordt je niet gestoord van dat is juist prachtige klassieke muziek
daar wil je juist meer van

Ik stem er volledig mee in!

Maar voor Rick niet echt een goed recept, die is van nature druk genoeg, die kan beter naar Satie luisteren;)

Fons

 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Momenteel luister ik oa erg veel naar Novastar en Daniel Lohues...soms een stukje klassiek en verder natuurlijk naar de uitstekende muziekkeuze van mijn kinderen : Onedirection.....zucht....
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
IMG_6342.jpg
Ik was vergeten dat wenge nou niet echt mijn favoriete draaihout was.....Nou ja...dan maar wat vaker de beitels slijpen...

IMG_6344.jpg
Met het 1e laagje sanding-sealer...
 

Renault

Post veel
14 jun 2009
1.040
5
Geduld loont, one direction is zo weer van de baan. Klassiek geval van de boyband hype.

Maar goed, puike schaal Rick. Buitenkant lekker robuust maar van binnen toch aardig charmant. Ik had denk ik alleen de lagen haaks op elkaar gelijmd. Maar ieder zijn keuze.
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Kijk eens aan, de draaibank doet ook zijn werk. En aparte kleurcombinatie een beetje vreemd maar natuurlijk heel apart.
Mooi ding hoor, ik geloof dat er wel een plekje vrij is op de eettafel.
Wat muziek betreft kan er niks tegen onderstaande band op.
http://youtu.be/ZXfxqM__hwk

Maarja ieder zijn smaak
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.