Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 6 van de 6

niks te koop, maar een foute advertentie

Kijk onze advertentie op marktplaats!!

Goedkoper vind je deze machines NIET!!!

Wij zijn ook een Festool PLUS dealer, en hebben dus een zeer groot assortiment festool machines, toebehoren etc etc. Kom snel eens kijken in onze winkel!

Adres etc. verwijderd op verzoek van forum leden en ook omdat het niet strookt met ons forum beleid.
    Ons forum is een platform voor houtbewerkers en niet voor handelaren.

Athanor
    Guest

Re: TE KOOP METABO VLAK/- EN VANDIKTEBANK EN STOFAFZUIGER

Nou Jaap,

Dit forumlid kun je gelijk weer schrappen van de lijst, en blokkeer het IP nummer ook maar gelijk. Deze vorm van adverteren pikken we natuurlijk niet :evil:

Fons

oud hout
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Allentown, PA, USA (Metrisch Ambassadeur)

Dit bedrijf heeft mijn Festool gereedschap geleverd. Er werkt een kundig en enthousiast team, maar ik denk niet dat dit forum de aangewezen plaats is om gratis te adverteren.

Baas,

Tik Haagse Ferry maar even op de vingers!
    Een gerenommeerde zaak hoeft dit soort reclame niet te maken.

Kor

Re: niks te koop, maar een foute advertentie

Nou, zo dan maar! Het zijn geen rampen, maar het is niet de bedoeling van dit forum. Het gaat overigens wel voorspoedig met het forum als ik naar de cijfers kijk, we hebben gemiddeld in de zomerperiode zo/n 450 bezoekers per dag met uitschieters over de 500!!

Veel plezier iedereen met ons forum!!

jaap

Athanor
    Guest

Re: niks te koop, maar een foute advertentie

Nou Jaap, deze mildheid van jou kan ik ook wel weer waarderen

Nee het zijn geen rampen natuurlijk, dus goed om e.e.a. in perspectief te blijven zien, maar ik had de indruk dat er al vaker streng tegen deze overtredingen is opgetreden. Maar ondanks dat je werkelijk macht bij de baas ligt, ben je de deze keer een dienend leider

Fons

Forum Rechten