Voltijdse opleidingen

Bartl0001

Nieuw lid
28 mei 2013
11
0
Hoboken
Hallo allemaal,

Ik ben nu al bijna 4 jaar bezig in de houtsector.

Alhoewel ik hier al zeer veel heb bijgeleerd blijf ik toch het gevoel hebben dat ik beter kan.

Daarom ben ik op zoek naar verdere opleiding.

Ik ben al enige tijd bezig met avondopleiding maar het nadeel is dat dit zeer traag gaat. (Slechts 2 avonden in de week en zeer veel cursisten voor weinig docenten)

Ik wil dus graag een intensieve, voltijdse cursus volgen van max 1 jaar.

Ik heb wel aan een aantal private opleidingen gevonden in Groot - Brittannië, maar die zijn zeer duur.

Mijn vraag;

Kent er iemand opleidingen dichter bij huis, alternatieven voor zeer dure opleidingen, zijn dure Britse opleidingen hun geld waard, enz ...

Alle informatie is welkom!

Alvast bedankt.


Bart
 

R.O.Y.

Nieuw lid
15 apr 2013
22
0
Ik zit op het Syntra in Maaseik (Belgie). Kost geen drol en is al 2 of 3 x uit geroepen tot beste opleiding van belgie in het vak. Is deeltijds en voltijds. Informeer eens.
 

BenchWorks

Post veel
23 mrt 2011
1.695
3
Boirs, België
Ik heb al een paar opleidingen gevolgd bij Syntra Tongeren gewoon om wat bij te leren, spijtig dat ze daar geen hout doen. Mijn diploma schrijnwerker heb ik in avondschool gehaald in Herstal, 2 jaar lang 4 avonden per week, zeer intensief (laatste 6 maanden was ik de enige leerling die het had volgehouden) Maar dat was de eerste en laatste keer dat ze die opleiding deden bij gebrek aan belangstelling.

Maar ik wil ook nog altijd wat bijleren, ook gedacht om bijvoorbeeld een paar dagen per week bij een goede meubelmaker te gaan werken als die dat ziet zitten?
 

Bartl0001

Nieuw lid
28 mei 2013
11
0
Hoboken
Bedankt trouwens al voor de informatie,

De Schrijn ziet er zeker interessant uit en op 19 juni is er een infosessie. Daar ga ik zeker al een kijkje nemen!

Als er nog mensen zijn met informatie, laat het me dan zeker weten.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.