Scheepstimmerman, werkeloos en weer op zoek.

D

DervishD

Guest
hey luitjes,

Ik heb hier al enige tijd niet meer gepost en wil jullie om hulp vragen. Ik ben nu weer sinds 2 weken werkeloos en zoals jullie allemaal wel zullen weten verkeerd de jachtbouw in zwaar weer. Ze hebben echt nergens in NL mensen nodig lijkt het. Vandaar dat ik nu ook zoek naar werk als meubelmaker of interieurbouwer. Het hoeft ook niet in NL te zijn Belgie is ook prima. Ik woon in een huurhuis dus ik kan zo de huur opzeggen en vertrekken. Heeft iemand tips voor mij waar ik het kan proberen?
 

Glen

Actieve deelnemer
1 apr 2009
95
0
Arnhem, als ik thuis ben
He Dervish,

Ik weet dat ze een tijdje terug bij meubelmakerij Kopshout in Nijmegen een nieuwe vennoot zochten. Staat nu niet meer op de site zag ik net, maar misschien dat een belletje geen kwaad kan? Mocht dat uberhaupt iets voor je zijn, natuurlijk.

www.meubelmakerijkopshout.nl

In ieder geval heel veel succes, pittige tijd lijkt me!

groet,

Glen
 
D

DervishD

Guest
Ik heb net met Kopshout gebeld en ze hebben op dit moment niemand nodig. Ze vertelden me ook dat er in die regio veel meubelmakers mee gestopt zijn of dat ze nu ruimte over hebben vanwege de afnemende vraag die ze proberen te verhuren. Het is echt in heel NL rampzalig op dit moment. Ik heb nu zo'n beetje alle werven, meubelmakers en interieurbouwers in NL gebeld en overal hoor ik dezelfde geluiden. Ik denk dat ik me nu toch echt serieus op Belgie moet gaan richten.
 

Toonboog

Actieve deelnemer
18 sep 2012
74
0
51
Lochem
Of Duitsland natuurlijk. Daar schijnt de economie iets beter te zijn dan hier. Daarbij staat daar het vakmanschap daar ook in hoger aanzien dan hier.
Misschien is dat ook een optie.
 
D

DervishD

Guest
Da's grappig, mijn achternaam is ook Willemsen. Misschien voorbestemd?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.