Voorstellen

Jimple

Nieuw lid
2 sep 2009
1
0
Hallo allemaal,

Wou me even voorstellen en meteen al een vraagje afvuren ;)

Ik ben van Belgie en heb men school nooit afgemaakt omdat andere dingen altijd belangrijker voor me waren, waarvan het laatste jaar(4de) houtbewerking was. Nu momenteel verblijf ik al bijna 3 jaar in Turkije en ben van plan om binnen 1 jaar terug te keren en men leven zowat terug in handen te nemen. En in het komende jaar zoek ik dus om avondschool te beginnen 3 avonden per week, waarvan 1 avond Houtbewerking basis, 1 avond Houtsculptuur en 1 avond meubelrestauratie. Door de dag ga ik bij een zelfstandige houtbewerker werken voor wat ervaring en om zodoende met het hout bezig te zijn. De reden waarom men intresse in houtbewerking altijd is gebleven is dat ik graag creatief bezig ben een het een hobby/job/passie is waar je je echt in kan toewijden. Dit is het zowat in het kort, aangenaam.

Nu mijn vraagje is omdat het nog een jaar weg is, wil ik dat niet zomaar laten voorbij gaan en al zou ik graag er wat aan beginnen voor zover dat gaat. Als iemand een link heeft naar simpele plannetjes die je eenvoudig thuis kan uitvoeren. Mijn materialen koffer is beperkt tot handmateriaal zo kan niet aan groot schaal dingen beginnen. Andere tips zijn meer dan welkom en ik dank je al vast
Leuk forum en ga zeker en vast men tijd nemen om het goed door te lezen.

Groetjes,
Jim
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.