cirkelzaag topcraft

ronse.erik

Nieuw lid
2 sep 2009
2
0
hoe moet ik de koolstofblokjes bij een cirkelzaag topcraft controleren en vervangen?
waar zitten deze blokjes???
staat niet in de handleiding waar en hoe vervangen. of heeft iemand een handleiding waar dit wel in vermeld staat?
erik
 

Renault

Post veel
14 jun 2009
1.040
5
Schroevendraaier pakken en 't motorhuis losdraaien. Grote kans dat daar 't koolstofborsteltje zit.
 
A

Athanor

Guest
ronse.erik zei:
in handleiding staat er dat men ze regelmatig moet controleren en desnoods vervangen
erik
Lijkt me juridische indekkerij, ik heb nog nooit naar een koolborstel gekeken, in geen van mijn machines, al jaren niet, ik wacht tot er problemen komen.....

Fons
 

Frank

Actieve deelnemer
27 mei 2009
223
0
Zeeuws-Vlaanderen
Ten eerste denk ik niet dat je makkelijk passende borstel te pakken kunt krijgen.
En ten tweede lijkt me de prijs van een set koolborstels hoog ten opzichte van de waarde van de machine.
Dus, zolang de machine naar behoren functioneert, afblijven ! !

Mocht je je toch niet in kunnen houden, zoals renault zegt: motorhuis open schroeven, goed kijken en je zult ze vinden. Bij sommige machine kan je er zelfs van buitenaf bij, daar zitten ze achter een grote plastic schroef.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.