Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Offerte gevraagd: 2x badkamerplanken (51cm / 126.5cm)

Geachte allemaal,

Middels deze weg wil ik gaarne offertes aanvragen voor 2 badkamerplanken (1 plank dient als steun voor 2 waskommen).

2 x Europees Eikenhouten Planken met weinig tot geen noesten, vlak geschaafd (waarbij de zaagsneden weggewerkt zijn / niet zichtbaar zijn) en waterpersistent doch afgelakt in de volgende afmetingen (B/L/D): 51cm / 126,5cm / circa 4cm

Voor 1 van de planken geldt dat er 2 gaten ingezaagd dient te worden (zie bijgevoegde tekening) met een diameter van 18,5cm op de volgende afstanden vanaf de linkerkant gemeten:

Hart gat 1 (B/L): 24,5cm / 30,3cm (diameter gat is 18,5cm)
    Hart gat 2 (B/L): 24,5cm / 94,3cm (diameter gat is 18,5cm)

Zie bijgevoegde tekening voor een overzicht.

Daarnaast vroeg ik me de volgende 2 dingen af:

- Zouden jullie mij een ijzeren verbinding aanraden tegen eventueel kromtrekken van het hout (in geval van het verlijmen van planken)?
    - Welke dikte voor de planken hanteren jullie in de offerte?
    - Welke verschillende aflakopties zijn er voor de planken in een natte omgeving?

Bij voorbaat dank en hopelijk kan ik met iemand van het forum in zee gaan!

Daarnaast heb ik nog een aantal andere wensen voor houten meubelen in gedachten, wellicht dat dit een begin is voor toekomstige samenwerking.

Ik zie jullie reacties tegemoet.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

Forum Rechten