Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 25

Emcostar machine te koop

Ik wil mijn Emcostar verkopen inclusief veel assessoires. Voor 350 euro mag ie weg. Alles wat op de foto's staat zit erbij, behalve de mooie roze handdoekjes natuurlijk

Groeten,
    Albert

2013-02-08 18.14.46.jpg2013-02-09 16.31.29.jpg2013-02-09 16.31.09.jpg2013-02-09 16.30.51.jpg2013-02-09 16.30.39.jpg2013-02-09 16.30.26.jpg2013-02-08 18.18.10.jpg2013-02-08 18.16.26.jpg2013-02-08 18.15.56.jpg2013-02-13 15.04.21.jpg

Ik niet spreken nederlands - ik gebruikte google vertaler.
    Ik heb serieuze interesse in je hebben van je Emco-sterrenhotel machine, maar ik ben niet uit Nederland. Bent u in staat om te sturen in bijvoorbeeld. via UPS standaard naar het buitenland? Uit welk deel van Nederland bent u? Welke afmetingen heeft als het wordt gedemonteerd in een doos en wat zou gewicht?
    Ik ben bereid om extra kosten voor de levering te betalen. In wors geval kan ik het persoonlijk ophalen.

I dont speak dutch - I used google translator.
    I have serious interest in you offer of your Emco-star machine but i am not from netherlands. Are you able to send in eg. via UPS standard to abroad? From what part of netherlands are you? What dimensions it has when it is disassembled in a box and what would be weight?
    I am ready to pay extra cost for delivery. In wors case scenario I can pick it up personally.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eventive Bekijk Berichten
    Ik wil mijn Emcostar verkopen inclusief veel assessoires. Voor 350 euro mag ie weg. Alles wat op de foto's staat zit erbij, behalve de mooie roze handdoekjes natuurlijk

Groeten,
    Albert

2013-02-08 18.14.46.jpg2013-02-09 16.31.29.jpg2013-02-09 16.31.09.jpg2013-02-09 16.30.51.jpg2013-02-09 16.30.39.jpg2013-02-09 16.30.26.jpg2013-02-08 18.18.10.jpg2013-02-08 18.16.26.jpg2013-02-08 18.15.56.jpg2013-02-13 15.04.21.jpg

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Wees voorzichtig met mogelijke kopers uit het buitenland. Ik heb geen aanwijzing dat het hier zo is, maar vaak gaat het om oplichting, en ben je de machine en je geld kwijt. Zeker als er met money-transfer als via Western Union wordt gewerkt, zou ik het niet doen.

BTW, ik vind het wel een prachtig mooie machine. Zie ik het goed dat het een cirkelzaagtafel, een stationaire schijfschuurmachine, een bandschuurmachine en een lintzaag is? Is de motor niet (te) licht voor de cirkelzaagtoepassing?

Groet, Karel

@dyzajn:
    Shipping a machine this heavy abroad would be very expensive. So if you can pick up the machine in The Netherlands I will be happy to sell it to you, but I cannot ship the machine. Were are you from, which country? I live near Den Bosch in the south of the netherlands.

@houtenklaas:
    Geen zorgen, versturen naar het buitenland zonder dat er iets op mijn bankrekening gestort is gaat niet gebeuren, maar bedankt voor het meedenken.
    Laatst gewijzigd door eventive; 25-05-13 om 22:14. Reden: toevoeging

Thanks for your quick reply. I am from Czech. I am trying to arrange if friend of mine who lives in the Netherlands could pick it up for me. I would like to reserve it at least for now before I will know how I can buy it from you. To send you money in advance to your account would not be a problem
    Just to be sure, does it contain all the accesories as it used to be sold? - turning, sawing, sanding etc?
    It is briliant machine, I have experinece with it from past and for model maker there is nothing better.

[QUOTE=eventive;73988]@dyzajn:
    Shipping a machine this heavy abroad would be very expensive. So if you can pick up the machine in The Netherlands I will be happy to sell it to you, but I cannot ship the machine. Were are you from, which country? I live near Den Bosch in the south of the netherlands.

Dyzajn, all the accessoires seen in the pictures are included. I believe that's a couple of more accessoires than original were included, for instance the drillhead. Things like the sanding belt you need to buy seperatly, most supplies for this machine can still be bought new online.

I think the savest and best option for both of us would be that you arrange for your friend to pick up the machine and pay cash. That way you do not have to pay in advance, your friend can see the machine and bring it to you. If you like me to put the machine on hold for a couple of days untill you know for sure if you can arrange such a thing, that would off course not be a problem.

Regards,
    Albert

I will come back to you soon this week when I know how to pick it up so please, put the mache on hold.
    Thank you very much for cooperation.

Jaroslav

Oke, I will. Please inform me if you know something more.

Albert

Hello Albert,
    I found carrier who is able to pick it up and bring it to my address for good price.
    I just have to arrange pick up date (i need to know your times when it is possible - they prefer thursdays/fridays - exact time has not been set yet).
    Can you provide packaging on europalette? Or at least if you are able to pack the machine to non-transparent cover and ready to be fixed on their palette with stretch foil?
    I have to discuss the cash payment with the carrier or if I will have to pay directly to you via transaction.

Please, send me an e-mail to: jaroslav.jurica(at)centrum.cz so we can arrange delivery details out of public forum.
    Thank you
    Jaroslav

@eventive : kijk even in prive berichten.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten