Vincent stelt zich voor

Vin_d

Actieve deelnemer
22 apr 2013
132
0
Wingene
Goeiedag mede houtbewerkers,

Bij deze wens ik mij even voor te stellen, mijn naam is Vincent, 32 jaar, woon in wingene en werk als technisch ontwerper.

Zo'n 8 jaar geleden maakte ik een klein gaatje in een valse wand van mijn pas gekochte woning om te kijken wat zich hierachter bevond, ondertussen is op mijn keuken na mn volledige huis verbouwd (welke proporties zo een kleine handeling toch kan aannemen).

Tijdens deze verbouwing ben ik met hout beginnen werken, eerst een kaderwerk voor herindeling van de ruimtes, dan vond ik dat ingebouwde kasten wel plaatsbesparend zouden zijn, enz...
Begonnen met een afkortzaag en bovenfrees, als 1 gereedschap over de dam is... (of zo iets) heb ik ondertussen al
moeten uitbreiden om alles te kunnen plaatsen.

Vorig jaar heb ik een atelier gebouwd om comfortabeler te kunnen werken, mijn oude garage is nu de plaats om te lijmen, afwerken, ... En sinds enkele weken (hier ben ik heel blij mee) heb ik nu ook een opslagruimte om mijn hout (overschotten van mijn grootvader) op te slaan. Nu enkel nog alles eens op orde brengen ...

Sinds een jaar maak ik ook maatwerk op bestelling in bijberoep.
ik volg deze website al een tijdje en vindt hier veel mooie onderwerpen, tips en projecten terug.
ik heb gisteren nog een houten hamer gemaakt zoals hij hier ergens werd weergegeven, wat is een atelier als hier geen pronkstuk in hangt nietwaar.

Groeten?
Vincent
 

Vin_d

Actieve deelnemer
22 apr 2013
132
0
Wingene
Nog enkele foto's van mijn nieuwe werkplaats, je zou denken dat deze redelijk op orde ligt.
DSC_1589.jpgDSC_1593.jpgDSC_1594.jpgMaar dan de andere kantDSC_1592.jpg

Dit is mijn nieuwe opslag voor mijn hout, hier kan ik lengtes tot 6m leggen, maar zoals u ziet kan ik wel al even verder.
DSC_1590.jpgDSC_1591.jpg
 

Vin_d

Actieve deelnemer
22 apr 2013
132
0
Wingene
Dank je Mootje,
ik ben nog volop aan het uitkijken om de ruimte optimaal te kunnen gebruiken. Met de houtopslag heb ik nu wel al een goed overzicht van wat ik liggen heb ( is in elk geval beter dan een grote hoop hout onder een zeil.
 

Rhynix

Actieve deelnemer
24 okt 2012
582
1
Izegem, België
Hoi Vincent!

mooie werkplaats zeg! En eindelijk een houtbewerker bij mij in de buurt! (roeselare) ;)
Ik zal je van dichtbij volgen...
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.