Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Houtbewerker gezocht voor klein klusje via de post !

Hallo ik ben Edwin, ik ben op zoek naar een hout bewerker voor een klein klusje, en ik betaal, maar ik ben niet extreem rijk,

Ik heb thuis een oude drum computer die ooit uit een orgel kwam en het nog steeds doet , en die heeft geen kast, de maat van het ding is ongeveer zo groot als een elpee, en de hoogte ongeveer 10 centimeter. en dan moeten er nog 4 kleine latjes in om het front paneel op te vangen, ..en dan wil ik een houten achterkant..

Ik ben op zoek naar iemand die een kastje voor mij kan zagen met mooie diagonale zaag snedes , en het in elkaar lijmen dat lukt me zelf ( mischien ) wel !

Het hout hoeft niet superduur te zijn, maar wel een klein beetje echt hout met een leuke nerf erin en dan ga ik het zelf lakken !

Okidoki dan hoor ik graag van iemand ! U kunt me ook gelijk mailen op edraketposse@hotmail,.nl

Ik denk wel dat er mensen zijn die dat kunnen hier. maar een paar vraagjes wat bedoel je met diagonale zaagsneden? en wat is het maximale bedrag wat je hieraan kwijt wilt zijn? en mischien is het handig om in iedergeval een klein schetsje te posten met alle exacte maten.
    Ervaring is iets dat je krijgt net nadat je het nodig had

Ow, de prijs doe ik in overleg, de maten lever ik later ( ik zit even zonder meetlat thuis die moet ik even aan mn broer vragen ) maar het is ongeveer een rechthoekige doos die ik nodig heb van een elpee hoes groot en een "mobieltje hoog" , op zich is het alleen maar een kwestie van even over de zaagbank gooien en posten , .... Waar ik woon ( in een ghetto ) heb je dus helemaal geen houtwinkels meer hey,, Vandaar dat ik het hier vraag dus...

Met diagonaal gezaagd bedoel ik dus 45 graden gezaagt, dat ziet er dan wat profesioneler uit....

Met diagonaal gezaagd bedoel ik dus 45 graden gezaagt, dat ziet er dan wat profesioneler uit....
    Ik denk in verstek gezaagd....
    . . . Als er 1 gereedschap over de dam is staat zo je werkplaats vol . . .

en dan is en blijft het stil......

Forum Rechten