Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Gevraagd: advies over aanschaf van een vandikte bankje (regio Nijmegen)

Hallo beste woodworkers ! Dit is mijn eerste berichtje hier op dit forum.

Ik zoek een klein / handzaam model vandikte bankje. Wat ik wil doen is plaatjes hout van ong 12x20 cm en 4 mm dik , nauwkeurig kunnen vlakken tot 2,5 mm dik.

Ik had eerst gekeken naar een Proxxon , maar dat machinetje gaat tot 8 cm breed, dus te klein voor mij. Ik wil wel iets in die prijsklasse ongeveer 250 euro, want het is alleen voor af en toe / hobby matig gebruik. Nu zie ik bv op marktplaats diverse typen Gude machines staan, in die prijsklasse. Is dat wat ? Of is goedkoop dan duurkoop. Ook zie ik overal Spero SP85 aangboden net een slagje duurder.

Als iemand een tweedehands heeft , of ergens te koop weet, is dat ook bijzonder welkom

Als iemand in mijn regio (Nijmegen / Beuningen / Wijchen) een dergelijk bankje heeft, en ik mag hem eens proberen, dan ook graag !!!
    Laatst gewijzigd door FrankW; 15-05-13 om 13:11.

en een inca of kity? die staan regelmatig op marktplaats

bedankt voor de reactie ! Ik was natuurlijk ook al op marktplaats gaan zoeken. Een vandiktebankje van Inca zie er ik (nu althans) niet op staan. Van Kity kan ik alleen een wat oudere combinatie machine vinden 375 euro ... dus dat wordt me te duur en ook overbodig. Ik heb ook al wat andere hobby machines

Forum Rechten