Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 31

Onderwerp: Keuken tafel

Keuken tafel

Ik heb weer goede punten ,keuken tafel vr Moederdag
    Onderstel paletten blad is eik
    Mvg,
    Rudy
    12012013 002.jpg001.jpg

Om de een of andere reden ben ik gek op tafel topics
    Jou tafel ziet er mooi uit, netjes afgewerkt, en aan de breedte van de planken van het blad leid ik af dat je deze zelf verlijmd hebt?
    Waarmee heb je het blad afgewerkt??
    Houterig mannekke

Mooi sober ontwerp. Ben je niet bang dat de latten onder de tafel gaan doorhangen nu je ze "plat" in plaats van op hun kant hebt gebruikt?

Tafel is zelf verlijmd ,de tafel word morgen behandeld met Woca

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wupsie Bekijk Berichten
    Om de een of andere reden ben ik gek op tafel topics
    Jou tafel ziet er mooi uit, netjes afgewerkt, en aan de breedte van de planken van het blad leid ik af dat je deze zelf verlijmd hebt?
    Waarmee heb je het blad afgewerkt??

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kor Bekijk Berichten
    Mooi sober ontwerp. Ben je niet bang dat de latten onder de tafel gaan doorhangen nu je ze "plat" in plaats van op hun kant hebt gebruikt?
    Mijn vrouwke vond het zo mooier, dus...

vrouwen zijn de baas toch.... maar zou je in het midden geen dwarsbalkje monteren....

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TiMmEr-JaN Bekijk Berichten
    vrouwen zijn de baas toch.... maar zou je in het midden geen dwarsbalkje monteren....
    Dat stelde ik ook voor, maar daar krijg ik ook geen goedkeuring voor .Dus we zullen wel zien wat er gebeurd.

Mooie tafel. Hoe heb je het blad aan het onderstel vastgemaakt?

Jarno

Hallo, en kun je ook de afmetingen de tafel er bij zetten. Breedte en dikte van de planken van het tafel blad en van onderstel? Dank je jarno

Mooie tafel
    MvG
    Chris
    If you put your mind to it you can accomplish anything

Forum Rechten