Jut stelt zich voor

Jut

Nieuw lid
10 mei 2013
4
0
Hallo,

Ik stel me hier voor als Jut, ben 22 jaren oud :p. Heb al van alles gedaan in mn leventje begon met electrotechniek, werd mbo electronica maar vondt dat tijdens de opleiding niet meer zo leuk, dus ben ik na het behalen van mijn diploma gaan werken bij een interieurbouwer omdat dat me erg leuk leek, en dat was het ook. Helaas was daar even niet zoveel werk meer (liep toen vooral in de spuiterij) en niet echt zicht op een plekje in de werkplaats omdat die daarvoor te klein was. Met een jaar ervaring en weinig vraag op dat gebied ben ik maar bij een loodgieter terecht gekomen, later kreeg ik een baan aangeboden in de cacaoindustrie. s onregelmatig werk verdient ook wel leuk, met veel vrijetijd dus kan ik me mooi vermaken met hout :D

Kheb dus wel wat ervaring, maar dan in een werkplaats waar alles goed voor elkaar was, en nu moet ik t met minder doen helaas. Heb wel t een en ander aan festool machines, maar wil het liefste niet teveel daarvan kopen omdat een stationaire machine (bijv zo'n felder 5 in 1 machine) me beter lijkt. Maargoed die wil ik pas kopen als ik zie dat k hem terugverdien dus voorlopig houd ik het bij watk nu heb. Heb net ff zon joint genie deuvelsetje gekocht, leek me beter dan festool domino machine. Hoop hier te zien hoe het hoort, ervaringen te delen...
 

placebo

Actieve deelnemer
12 jun 2009
388
53
Hallo jut welkom op het forum. Natuurlijk ga je een boot bouwen!!??
Festool gereedschap is daar zeer geschikt voor.:D

Gr. placebo
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.