Scheppach of inca

guido jansen

Nieuw lid
5 okt 2012
15
0
Stel je kan kiezen, een hm2 of een inca 570, is er dan een beter of maakt het niet veel uit. Heb de keuze uit een van deze twee en probeer te vinden welke beter zou zijn en waarom.

ben benieuwd naar jullie mening


groeten

guido jansen
 

guido jansen

Nieuw lid
5 okt 2012
15
0
Zou z'n inca ook rubber op de aandrukrollen hebben. Bedank voor je reactie trouwens scheppie.

grt guido
 

Jesse

Actieve deelnemer
25 jul 2010
254
1
Persoonlijk zou ik een hm2 nemen, goede machines en onderdelen nog te krijgen.
Heb er zelf jaren mee gewerkt en daarna de hmc3200 aangeschaft omdat deze wat meer diktes en breedtes aan kon.
Mocht je gaan zoeken haal hem dan niet bij de scheppach handelaar in Klazinaveen weg, rare man, en iedere keer een andere naam op marktplaats... zegt genoeg. Heb er ooit ook iets gekocht nooit meer.
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.280
146
Enkhuizen
Van de Inca machines is ook elk onderdeel nog te krijgen. Ik ben ook een Inca afficionado.
Kijk maar op www.doebeli.ch . Je kunt alle gebruiksaanwijzingen, onderdelenlijsten en prijzen downloaden.
Bovendien is men zeer klantvriendelijk en bereid om alje vragen te beantwoorden.
Pieter
 

handig18

Oud hout
17 feb 2013
2.917
846
Oss
Als je een goede inca kunt kopen zou ik hiervoor gaan.
Onderdelen zijn inderdaad nog wel te krijgen, maar zijn wel een beetje prijzig!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.