Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Scheppach of inca

Scheppach of inca

Stel je kan kiezen, een hm2 of een inca 570, is er dan een beter of maakt het niet veel uit. Heb de keuze uit een van deze twee en probeer te vinden welke beter zou zijn en waarom.

ben benieuwd naar jullie mening

groeten

guido jansen

Guido, van een inca 570 weet ik niet, aan een goede gebruikte HM2 kun je je geen buil vallen.
    . . . Als er 1 gereedschap over de dam is staat zo je werkplaats vol . . .

Zou z'n inca ook rubber op de aandrukrollen hebben. Bedank voor je reactie trouwens scheppie.

grt guido

Persoonlijk zou ik een hm2 nemen, goede machines en onderdelen nog te krijgen.
    Heb er zelf jaren mee gewerkt en daarna de hmc3200 aangeschaft omdat deze wat meer diktes en breedtes aan kon.
    Mocht je gaan zoeken haal hem dan niet bij de scheppach handelaar in Klazinaveen weg, rare man, en iedere keer een andere naam op marktplaats... zegt genoeg. Heb er ooit ook iets gekocht nooit meer.

De Inca 570 is veel meer machine, qua graad van afwerking en tolerantie's is dat een andere wereld.

Mvg,

André

Van de Inca machines is ook elk onderdeel nog te krijgen. Ik ben ook een Inca afficionado.
    Kijk maar op www.doebeli.ch . Je kunt alle gebruiksaanwijzingen, onderdelenlijsten en prijzen downloaden.
    Bovendien is men zeer klantvriendelijk en bereid om alje vragen te beantwoorden.
    Pieter

Als je een goede inca kunt kopen zou ik hiervoor gaan.
    Onderdelen zijn inderdaad nog wel te krijgen, maar zijn wel een beetje prijzig!

Forum Rechten