Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 15

Reuzedei openhuis meubelmakerij

Zaterdag 11 mei is het weer Reuzedei in Akkrum en gooi ik de deur van de meubelmakerij open.
    Met demonstratie en workshop "schaven met een houten blokschaaf" en natuurlijk het slijpen en wetten van de schaafbeitel.
    Heb een aantal (nieuwe) houten blokschaven klaar liggen van het merk Skandia.
    Heb je zin om wat krullen te maken of ben je benieuwd hoe deze houten blokjes schaven kom maar langs.
    We zijn van 10.00 tot 17.00 open

Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      IMG_1002.jpg
Bekeken:   344
Grootte:   74,9 KB
ID:        5947

Alle leuke evenementen zijn ofwel erg ver weg voor mij, ofwel gebeuren op dagen dat ik andere verplichtingen heb. Zo ook deze open dag, jammer, ik had graag eens bij je rondgekeken.

Groet, Rob.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heckemann Bekijk Berichten
    Alle leuke evenementen zijn ofwel erg ver weg voor mij, ofwel gebeuren op dagen dat ik andere verplichtingen heb. Zo ook deze open dag, jammer, ik had graag eens bij je rondgekeken.

Groet, Rob.
    meestal is het voor de noordelingen net anders om.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heckemann Bekijk Berichten
    Alle leuke evenementen zijn ofwel erg ver weg voor mij, of gebeuren op dagen dat ik andere verplichtingen heb. Zo ook deze open dag, jammer, ik had graag eens bij je rondgekeken.

Groet, Rob.
    Hallo Rob,
    Je mag altijd zomaar langs komen ik vind het altijd leuk om mede houtbewerkers te ontmoeten het wel verstandig om dan even een belletje of berichtje te geven(ben niet altijd aanwezig).

Roeland

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    Een bezoekje aan Roeland is altijd de moeite waard, elke keer dat ik langs ga dan is het A. enorm gezellig en B. zeer leerzaam.
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

@ Roeland: ga ik zeker een keer doen, leuk!
    @ Zweihaak: Als je in Zoetermeer woont lijkt alles ver weg, geloof me!

Groet, Rob.

heb effe gechecked het is vanuit amsterdam met de ns 2 uurtjes , ga er in ieder geval eventjes over nadenken, wat mij makkelijker over de streep trekt wordt er een bakkie leut geschonken ???

Zeker Rene,
    Een bakkie en voor jou doe ik er ook een broodje bij, je bent in ieder geval welkom!!

Roeland

Wat zit er op het broodje Roeland

Rendew.
    Volgens mij heb je de keuze uit "tevredenheid" of houtkrullen
    Wellicht tot morgen.
    vr.gr.Jan Pranger.
    http://www.arstorno.nl [b:3c68c353]"hout-vormen"[/b:3c68c353]

Forum Rechten