mijn hokkie :)

TiMmEr-JaN

Actieve deelnemer
8 mrt 2013
195
0
Groningen
Naar aanleiding van andere werkplaatsen, moest ik ook maar een paar foto's tonen van "t hok"van mij :rolleyes:

Ik keek zonet naar de werkbank van Bri en dacht... tja hele mooie werkbank, maar zou niets voor mij zijn...

Ik ben heel lang werkzaam geweest in de bouw, voornamelijk betonbouw.. heb met collega's heuse flatgebouwen uit de grond gestampt..

Ik heb ook in de interieurbouw gewerkt...standbouw... houthandel... dus overal ervaring in...

Sinds 5 jaar heb ik een garage waar ik mij prima red...

Ik moet mijn werkplaatsje/garage delen met vriendin en dochter

Het is op dit moment een beetje rommelig omdat ik nu niet thuis bezig ben... dus moet nog opruimen

hieronder enkele foto's van mijn hokkie, waar ik heel tevreden over ben... kan aan de tafel werken...biertje drinken... hoef niet te denken : oeiiii ik knoei .... mijn gereedschap(laatste foto) is om mee te werken, niet om te showen...

o ja en Festool gebruik ik niet omdat dit ook prima werkt !

ben benieuwt naar de reacties :p


gar1.jpg gar2.jpg gar3.jpg gar7.jpg gar5.jpg gar6.jpg gar8.jpg gar9.jpg
 

wupsie

Post veel
9 sep 2011
794
2
Groningen
Talk about a multifunctionele tafel, eat that festool :) :) :)
Goed plan om je compressor de hoogte in te brengen; ga ik ook maar doen denk ik.
 

TiMmEr-JaN

Actieve deelnemer
8 mrt 2013
195
0
Groningen
in de winter gebruik ik de houtkachel, en achter de garage heb ik een grote bak staan waar ik al mijn afvalhout in gooi
Die groene kachel brand op petrolium, gebruik ik niet meer( brande trouwens wel heel mooi)
Simpele werkplaats en vaak in de zomeravonden een plek voor mij en de buurmannen ;)
 

TiMmEr-JaN

Actieve deelnemer
8 mrt 2013
195
0
Groningen
@ Houterig manneke :p : compressor stond mij altijd in de weg... en de buurman gaat nu maar naar de benzinepomp om zijn banden op te pompen :mad:
 

Steven Gauwberg

Post veel
9 feb 2011
941
3
Stekene
www.houtentiek.be
Leuke werkplek!
In zo'n ruimte ben ik ook begonnen, verbazend wat daar allemaal uit kwam ;-).

Goed plan om je compressor de hoogte in te brengen; ga ik ook maar doen denk ik.
Ik heb het geluk dat een deel van mijn werkplaats een oude schuur is, met daarin een deurtje met een ouderwetse WC in verstopt (een plank met een gat erin, rechtstreeks in de aalput ;-) ). Daar staat nu mijn compressortje, zo heb ik minder last van lawaai. Heb voldoende slang, en ben van plan (als ik een betere compressor koop) om leidingen aan te leggen. Waterleidingsbuis werkt prima, en zo komt er bij elke machine een luchtblazertje, lekker handig!

Groeten,
Steven
 

TiMmEr-JaN

Actieve deelnemer
8 mrt 2013
195
0
Groningen
druk bezig om mijn "hok"op te ruimen... gelijk maar even een bak gemaakt waar het hout in kan staan... (staat een beetje netter)

@Steven : eigenlijk wel een mooi idee, om buizen aan te leggen met aftappunten waar je lucht nodig hebt... niet dat ik er wat aan heb( te kleine ruimte) maar anderen misschien wel...

Zal zsm foto plaatsen van een wat netter hokkie :)
 

bri

Actieve deelnemer
17 nov 2009
301
1
Hey Timmerjan, leuk om ook jouw werkplek te kunnen bekijken! Ik wens je daar veel creatief plezier, enne...waar hangen nu die gordijnen...?;) groet, bri
 

TiMmEr-JaN

Actieve deelnemer
8 mrt 2013
195
0
Groningen
@ Bri : gordijnen hahahaha op foto 3 kun je zien dat ik een stuk dekkleed heb vast gemaakt....in een hoek van de garage staat een rolletje dekkleed, kan ik aan de schroefjes hangen...om een stuk stofvrij te houden...:p
 

TiMmEr-JaN

Actieve deelnemer
8 mrt 2013
195
0
Groningen
@Kiefw00 : ik gebruik eigenlijk alleen lucht als ik moet schilderen/rollen.... werkstukken even schoonblazen... en fietsbanden oppompen... heb geen rolhaspel nodig... :eek:

@ Rick : dit is een hele andere werkplaats dan de meesten hier hebben... voor mij is het hobby, ik hoef mijn brood er niet mee te verdienen... dus lekker simpel ....;)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.