Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 17

Onderwerp: mijn hokkie :)

mijn hokkie :)

Naar aanleiding van andere werkplaatsen, moest ik ook maar een paar foto's tonen van "t hok"van mij

Ik keek zonet naar de werkbank van Bri en dacht... tja hele mooie werkbank, maar zou niets voor mij zijn...

Ik ben heel lang werkzaam geweest in de bouw, voornamelijk betonbouw.. heb met collega's heuse flatgebouwen uit de grond gestampt..

Ik heb ook in de interieurbouw gewerkt...standbouw... houthandel... dus overal ervaring in...

Sinds 5 jaar heb ik een garage waar ik mij prima red...

Ik moet mijn werkplaatsje/garage delen met vriendin en dochter

Het is op dit moment een beetje rommelig omdat ik nu niet thuis bezig ben... dus moet nog opruimen

hieronder enkele foto's van mijn hokkie, waar ik heel tevreden over ben... kan aan de tafel werken...biertje drinken... hoef niet te denken : oeiiii ik knoei .... mijn gereedschap(laatste foto) is om mee te werken, niet om te showen...

o ja en Festool gebruik ik niet omdat dit ook prima werkt !

ben benieuwt naar de reacties

gar1.jpg gar2.jpg gar3.jpg gar7.jpg gar5.jpg gar6.jpg gar8.jpg gar9.jpg

Met kachel en een werkbank om bij te zitten, een luxe werkplaats.

Talk about a multifunctionele tafel, eat that festool
    Goed plan om je compressor de hoogte in te brengen; ga ik ook maar doen denk ik.
    Houterig mannekke

in de winter gebruik ik de houtkachel, en achter de garage heb ik een grote bak staan waar ik al mijn afvalhout in gooi
    Die groene kachel brand op petrolium, gebruik ik niet meer( brande trouwens wel heel mooi)
    Simpele werkplaats en vaak in de zomeravonden een plek voor mij en de buurmannen

@ Houterig manneke : compressor stond mij altijd in de weg... en de buurman gaat nu maar naar de benzinepomp om zijn banden op te pompen

leuk plekkie,klein maar fijn zeg ik maar altijd(mijn draaihok is nog kleiner)

je kan trouwens ook nog altijd een langere slang kopen bij de compressor(kost bijna niks)

@ Rene... mijn slang is 5 meter... wil de buurman zijn banden blijven pompen koopt hijzelf maar 1 van 20 meter

Leuke werkplek!
    In zo'n ruimte ben ik ook begonnen, verbazend wat daar allemaal uit kwam ;-).

Goed plan om je compressor de hoogte in te brengen; ga ik ook maar doen denk ik.
    Ik heb het geluk dat een deel van mijn werkplaats een oude schuur is, met daarin een deurtje met een ouderwetse WC in verstopt (een plank met een gat erin, rechtstreeks in de aalput ;-) ). Daar staat nu mijn compressortje, zo heb ik minder last van lawaai. Heb voldoende slang, en ben van plan (als ik een betere compressor koop) om leidingen aan te leggen. Waterleidingsbuis werkt prima, en zo komt er bij elke machine een luchtblazertje, lekker handig!

Groeten,
    Steven
    Als de kat van huis is...
    ...wordt de melk zuur
    www.houtentiek.be

druk bezig om mijn "hok"op te ruimen... gelijk maar even een bak gemaakt waar het hout in kan staan... (staat een beetje netter)

@Steven : eigenlijk wel een mooi idee, om buizen aan te leggen met aftappunten waar je lucht nodig hebt... niet dat ik er wat aan heb( te kleine ruimte) maar anderen misschien wel...

Zal zsm foto plaatsen van een wat netter hokkie

Hey Timmerjan, leuk om ook jouw werkplek te kunnen bekijken! Ik wens je daar veel creatief plezier, enne...waar hangen nu die gordijnen...? groet, bri
    Hout Moet...

Forum Rechten